Citat:
Ursprungligen postat av
vossibop
Detta är fel plats för dig min vän.
Väljer man att betala 15 spänn per meddelande för att skriva till 18-åringar som vill bli kissade bör man ana oråd. Gör man inte det är man troligtvis inte förnuftig nog att ha en sund relation, vilket dom flesta helt ärligt inte är.
Gifta, trasiga män som hatar sina fruar och väljer att betala pengar för att skriva perversiteter till vad de tror är unga småtjejer - de vet om att det dom gör inte är OK, att det troligtvis är fake. Men ändå lever sidorna på som vanligt och genererar slantar.
Nu är det ju inte bara sex det handlar om tror du männen skulle skriva om de visste att profilerna va falska.
Vissa tar en runk och lägger pengarna på en ny TV. Andra skriver meddelande för värdet av en TV på en kväll för att de inte kan behärska sig.
Vanliga spel osv. är värre än detta. Då spel ger hoppet om en vinst och vinsten finns.
Här är alla gubbarna vinnare.
Hur många gubbar tror du kan skriva till en 18-årig tjej att de vill kissa och bajsa på dom och få ett positivt svar tillbaka?
Jag skulle säga att dessa gentlemän på sidan lever sina bästa dagar i livet.
Jag har blivit tillfrågad att börja med det här jobbet så jag fick insikt i hur det fungerar.
Det är många singlar som verkligen tror att det är riktiga kvinnor de skriver med i hopp om att träffa nån.
Sidorna snor bilder på tjejer från Google där de sedan skapar en profil att kvinnan skulle va singel bo på en ort som sedan chattöoperatörerna håller i"liv" bara här måste det ju va ett brott att sno nån annans bild.
Männen får betala massa pengar i hopp om att de träffat en äkta kvinna det va nån som blivit av med 10 000kr bara på några meddelanden.
Chattöoperatörernas uppgift är att få mannen att skriva tillbaka men efter ett tag blir männen sura för att profilen aldrig vill ses då fattar de att profilen bara vill tjäna pengar.