Citat:
Ursprungligen postat av
Hunterrr
Jeg tror løsningen i saken ligger i det motivet som åpenbarer seg i dette kunst-maleriet:
https://imgur.com/gallery/Lwbd03x
Jeg tror politiet har sett den hypotesen men at det kanskje tok lang tid, og saken kan få en meget overraskende løsning for de fleste tror jeg. Jeg hadde aldri drømt om å tro på en slik hypotese, men ser det nå at den er den mest sannsynlige av alle. Det er mitt tips. Og det er ikke TH, men mulig han har dekket over. Og derfor kan dette ende i en forferderdelig familietragedie.
At drapet også skjedde på Halloween er absolutt ingen tilfeldighet hvis den hypotesen stemmer. Da var den dagen valgt med omhu.
Et ekte trick or treat. Isåfall klarte GM å lure alle. Hvis man ikke fikk goder og ble tilgodesett, så ble det utført et trick på hærskapet i huset.
Og da kan èn GM stå bak alt. De som tenker likt forstår hvem jeg mener.
Ja slik jeg har antydet tror jeg motivet er hevn. Hevn for en tapt barndom, høyt forventningspress, mobbing, liten/ingen økonomisk støtte, det som verre er.
Familiens sorte får.
Er i en vanskelig livssituasjon, desperat etter penger for å dekke rusavhengighet og høy gjeld.
Sterkt hat mot sin far, og klandrer også sin mor for at hun ikke turte å gripe inn.
Klassisk sønn/mor forhold.
Passer også inn i tidslinje. Ting faller på plass.
Hadde TH vært GM måtte han ha hatt hjelp av noen. Veldig lite trolig at noen rundt han ville hjelpe til med å drepe AEH. Hun var godt likt av alle. Høres umulig ut.