2020-06-03, 17:40
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Men om den er 3 år gammel eller 1 år gammel, så er det vel uansett en smarttelefon, slik som TH har. Poenget mitt var nå uansett at vi her ser han med en smarttelefon, mens bl.a. Holden og broren har fremstilt han som en som ikke er i stand til å kunne bruke smarttelefon, og trenger hjelp til å sende sms, og at han knapt får til å bruke et minibankkort.

Puhhhhhhh Så ingen Smart tlf. !? Holdt han i den?? Så ikke,enda jeg stoppet filmen mange gng.??
Jeg har aldri i mitt liv eid en smartphone eller noen type med internet tilkoblet.
Citera
2020-06-03, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunterrr
Jeg tror løsningen i saken ligger i det motivet som åpenbarer seg i dette kunst-maleriet:

https://imgur.com/gallery/Lwbd03x

Jeg tror politiet har sett den hypotesen men at det kanskje tok lang tid, og saken kan få en meget overraskende løsning for de fleste tror jeg. Jeg hadde aldri drømt om å tro på en slik hypotese, men ser det nå at den er den mest sannsynlige av alle. Det er mitt tips. Og det er ikke TH, men mulig han har dekket over. Og derfor kan dette ende i en forferderdelig familietragedie.

At drapet også skjedde på Halloween er absolutt ingen tilfeldighet hvis den hypotesen stemmer. Da var den dagen valgt med omhu.

Et ekte trick or treat. Isåfall klarte GM å lure alle. Hvis man ikke fikk goder og ble tilgodesett, så ble det utført et trick på hærskapet i huset.

Og da kan èn GM stå bak alt. De som tenker likt forstår hvem jeg mener.
Hvis du i tillegg sammenligner kunstbildet med bildet av TH når han slipper ut av fengsel, hvor knokene er hvite av angst, bærende på en svart søppelsekk, så tenker jeg GM har oppnådd det han ville...
Citera
2020-06-03, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Ikke bare forsvarerne, Holden og To*ft Gim*se, men også politiet reagerte på THs helsetilstand.

Det jeg tror har skjedd i dag. TH møtte til avhør som avtalt. Men TH hadde sitt eget budskap å fremføre før han slapp til politiet.

Og THs budskap gjaldt hans siste kontakt med FalskMotpart via bitcoinoverføring sist fredag. Og de tanker og forventninger TH har om at dette skal føre til løsning på forsvinningsgåten. Jeg tror ikke han er i stand til å slippe dekkhistorien sin.

Og at det blir tydelig for alle som hører på, at dekkhistorien mer eller mindre ligner en sykdom. At TH fremstår både som forvirret og syk når han snakker om dette.

Og at avhøret derfor ble avbrutt, før politiet rakk å ta frem avhøret som skulle leses igjennom og bekreftes.

Dette er hva jeg tror kan ha skjedd under møtet i dag.
Jeg tror Holden Hagen har planlagte "å bli syke på møte .Å spille som syk gir Hagen mange fordeler..
Jeg tror også han var manipulerende desperat forvirret og slått seg vrang. Med munndiare tatt han seg først til ordet, med sine vrangforestillinger han kom med slapp han avhøret.Men Kripos har vel tatt den på video og en psykiater kan vurdere hans adferd.
Citera
2020-06-03, 17:50
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
Hvis du i tillegg sammenligner kunstbildet med bildet av TH når han slipper ut av fengsel, hvor knokene er hvite av angst, bærende på en svart søppelsekk, så tenker jeg GM har oppnådd det han ville...

Hva fikk begeret til å renne over for GM tro??
Citera
2020-06-03, 17:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Ja. Jeg tror han er helt uten empati, samvittighet og er iskald. Og det er ikke slike følelser som plager han nå.

Mer, at han har undervurdert politiet, at han har avslørt seg selv, at han har tatt feil av andre menneskers reaksjoner underveis i saken, og tilsammen gir det han en knekk i selvtilliten, og i tilliten til hans egne vurderinger.

TH har tatt feil. TH har gjort feil. Skrekkelige erfaringer for én som er vant til å vinne frem med alt han har gjort.

Og jeg tror at han er sint på politiet fordi de ikke lenger lar seg manipulere av han. Men det sinnet må han holde i sjakk. Det vil være alt for risikabelt og avslørende å slippe det løs.
Hvis du har rett i hvordan du beskriver TH - så tror jeg du tar feil når det gjelder akkurat dette:
Citat:
TH har tatt feil. TH har gjort feil. Skrekkelige erfaringer for én som er vant til å vinne frem med alt han har gjort.
For en narsissist av det slaget, så mener jeg at det er uaktuellt med slike tanker om seg selv.
De vil alltid finne en annen syndebukk - ingenting er deres feil.
Citera
2020-06-03, 17:52
Medlem
Citat:
Du sa det, det stemmer helt med horoskopet hans, full følelsesmessig forvirring. Kanskje pga mye inntak av alkohol en periode. Manglende virkelighetsoppfatning, merkelige innfall, et følelsesliv i berg og dalbane. Gjeldende for mange uker fremover.

Ja. Jeg tror det skyldes at TH nå må innse at masterplanen hans ikke fungerer lenger, og at han må forberede seg på å bli stilt til ansvar for det han har gjort. Gå i fengsel.

Forvirringen skyldes at han ikke forstår hva han har gjort feil. Han har virkelig trodd at kidnappingsplotet skulle lykkes i å overbevise alle om at han selv er uskyldig.

Citat:
Ursprungligen postat av iristo01
Jeg tror Holden Hagen har planlagte "å bli syke på møte .Å spille som syk gir Hagen mange fordeler..
Jeg tror også han var manipulerende desperat forvirret og slått seg vrang. Med munndiare tatt han seg først til ordet, med sine vrangforestillinger han kom med slapp han avhøret.Men Kripos har vel tatt den på video og en psykiater kan vurdere hans adferd.

Ja. Jeg tror det nå er tydelig at det tærer på for TH.
Citera
2020-06-03, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyvaaken
Hva fikk begeret til å renne over for GM tro??

Kontrollen slipper. Det er tydelig når han ønsker å betale hele løsesummen.
Kontroll på pengene= kontroll på følelser.
Citera
2020-06-03, 18:03
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunterrr
Jeg tror løsningen i saken ligger i det motivet som åpenbarer seg i dette kunst-maleriet:

https://imgur.com/gallery/Lwbd03x

Jeg tror politiet har sett den hypotesen men at det kanskje tok lang tid, og saken kan få en meget overraskende løsning for de fleste tror jeg. Jeg hadde aldri drømt om å tro på en slik hypotese, men ser det nå at den er den mest sannsynlige av alle. Det er mitt tips. Og det er ikke TH, men mulig han har dekket over. Og derfor kan dette ende i en forferderdelig familietragedie.

At drapet også skjedde på Halloween er absolutt ingen tilfeldighet hvis den hypotesen stemmer. Da var den dagen valgt med omhu.

Et ekte trick or treat. Isåfall klarte GM å lure alle. Hvis man ikke fikk goder og ble tilgodesett, så ble det utført et trick på hærskapet i huset.

Og da kan èn GM stå bak alt. De som tenker likt forstår hvem jeg mener.

Ja slik jeg har antydet tror jeg motivet er hevn. Hevn for en tapt barndom, høyt forventningspress, mobbing, liten/ingen økonomisk støtte, det som verre er.
Familiens sorte får.

Er i en vanskelig livssituasjon, desperat etter penger for å dekke rusavhengighet og høy gjeld.

Sterkt hat mot sin far, og klandrer også sin mor for at hun ikke turte å gripe inn.
Klassisk sønn/mor forhold.

Passer også inn i tidslinje. Ting faller på plass.

Hadde TH vært GM måtte han ha hatt hjelp av noen. Veldig lite trolig at noen rundt han ville hjelpe til med å drepe AEH. Hun var godt likt av alle. Høres umulig ut.
Citera
2020-06-03, 18:04
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Kontrollen slipper. Det er tydelig når han ønsker å betale hele løsesummen.
Kontroll på pengene= kontroll på følelser.

OK,men om GM eller hovedhjernen bak er en annen?
Citera
2020-06-03, 18:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nyvaaken
Nå blir det mer spennende ,for vi har noen få med samme hypotese -andre som steiler
imot denne ...Noen er mer kreative enn andre? noen er mer alternative og andre er mer ekstreme/voldelige i fantasien.....
Jeg har er kreativ hypotese som inneholder kryptoAST, KryptORIA, med både tekst og melodi.

Men vi får se hva som skjer.
Citera
2020-06-03, 18:11
Medlem
Dette med at sønnen er rusavhengig, er dette basert på noe konkret, eller hvert fall klare rykter, eller er det bare rene spekulasjoner her inne basert på den litt alternative facebook-profilen?
Citera
2020-06-03, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Ja slik jeg har antydet tror jeg motivet er hevn. Hevn for en tapt barndom, høyt forventningspress, mobbing, liten/ingen økonomisk støtte, det som verre er.
Familiens sorte får.

Er i en vanskelig livssituasjon, desperat etter penger for å dekke rusavhengighet og høy gjeld.

Sterkt hat mot sin far, og klandrer også sin mor for at hun ikke turte å gripe inn.
Klassisk sønn/mor forhold.

Passer også inn i tidslinje. Ting faller på plass.

Hadde TH vært GM måtte han ha hatt hjelp av noen. Veldig lite trolig at noen rundt han ville hjelpe til med å drepe AEH. Hun var godt likt av alle. Høres umulig ut.

Vi har ingen informasjon om TH har testamente eller ikke, og hva som ville skje med eiendelene om han feks uventet omkom i en trafikkuykke.

Men jeg ville uansett tro at om hevn mot TH var motivet, så burde TH ha vært offer.

Hvis barna deler formuen likt, ville det også ha løst alle økonomiske bekymringer resten av livet. Skulle man tro.

Men det kan være at et testamente ødelegger for arv. Vet ikke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in