2020-06-03, 16:51
Medlem
Spoekelseskladdens avatar
Var ikke Holden tilstede under dagens forsøk på nye avhør av TH? Er ikke det litt merkelig i så fall? Registrerer at det var Politiet som kjørte han til jobb etter avhøret.. Hentet de han også?
Citera
2020-06-03, 16:55
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -HellYeah-
Politiet hadde i dag planlagt å lese opp fra et gammelt avhør.
Har de da funnet avvik mellom det TH har forklart seg om før og hva som er riktig?

Det er sånn jeg leser det. Og da ble det for tøft for TH.
Citera
2020-06-03, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
"Politiet går ut mot Hagens forsvarere: Han var «litt pjusk»
Politiet sier de ikke var med i vurderingen av helsetilstanden til Tom Hagen, slik forsvarerne til den siktede 70-åringen hevdet tidligere i dag, da Hagen avbrøt avhøret hos Kripos."

https://www.nrk.no/norge/politiet-gar-ut-mot-hagens-forsvarere_-han-var-_litt-pjusk_-1.15039286
Så forsvarerne løy altså, interessant.
Citera
2020-06-03, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Octopus8b
Du/dere kan starte med å ignorere mine poster.

Det gjør jeg, men det blinker i en bjelle når du siterer meg.
Citera
2020-06-03, 16:56
Bannlyst
https://www.nrk.no/norge/politiet-gar-ut-mot-hagens-forsvarere_-han-var-_litt-pjusk_-1.15039286

I NRK-videoen kan man se etter 7 sekunder at det ihvertfall ikke er noen gammel nokia han bruker, men en smarttelefon. Ser ut som han enkelt får til å bruke den ihvertfall, så kanskje han ikke er så "teknologisk tilbakestående" alikevel.
Etter 12 sekunder får han øye på kameraet, og gjemmer seg bak kontaineren.
Citera
2020-06-03, 16:57
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Octopus8b
Hvorfor skulle jeg det? Det kan være flere som synes at det er nyttig at andre siterer og kommer med korrigerende informasjon fra nyere avisartikler

Det er sånn det er og stygge personangrep og stygge kallenavn skal ikke forekomme på en pattform med voksne modne mennesker.Så ille det som ble skrevet,selv om man ikke tar det personlig-så kan det hende en dag,at en person bør slippe sånt.
-Er av det slaget som tar andre i forsvar og tør det.
Citera
2020-06-03, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ariel70
Så forsvarerne løy altså, interessant.

Tydeligvis. De hadde bestemt på forhånd at avhøret aldri skulle bli noe av. Å møte opp var spill for galleriet. Dette er en strategi, lik den Weinstein kjørte. For å skape sympati, og for å unngå avhør. De har skjønt at TH ikke kan stille i avhør. De har skjønt hvem de representerer nå.
Citera
2020-06-03, 17:00
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.

I NRK-videoen kan man se etter 7 sekunder at det ihvertfall ikke er noen gammel nokia han bruker, men en smarttelefon. Ser ut som han enkelt får til å bruke den ihvertfall, så kanskje han ikke er så "teknologisk tilbakestående" alikevel.
Etter 12 sekunder får han øye på kameraet, og gjemmer seg bak kontaineren.

Hva så du som ikke jeg så vedr. den mobilen tro?
Den var sort,flat -så ikke hele str. så ikke en evnt. skjerm?
ligner faktisk på den eldre mod. nokia jeg selv bruker.
Citera
2020-06-03, 17:02
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Til tross for at Milli i VG måtte nevne at to av dommerne som forrige gang var med på dommen om at det ikke er skjellig grunn til å mistenke Hagen for medvirkning til drap, så er det altså nødvendigvis ikke sånn at politiet har funnet flere bevis mot Hagen.

Saken i dag handler bare om at boligen til Hagen er et drapssted.

Det er heller ikke bevist med denne dommen.

Det eneste vi vet nå er at dommerne i dag mener at politiet mener at det er sannsynlig at politiet kan finne ut mer om drapssaken ved å undersøke boligen videre.
Det du sier stemmer ikke med dagens kjennelse.

Citat:
I kjennelsen står det også at politiet mener de har funnet nye bevis inne i huset.

– Det er i perioden som ransakingen har pågått tilkommet bevis som politiet mener har bevisverdi

Fra NRK
https://www.nrk.no/norge/politiet-far-fortsette-ransakingen-av-tom-hagens-bolig-1.15038855
Citera
2020-06-03, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyvaaken
Om Hagen er uskyldig,så er det utrolig at han klarer å stå oppreist etter dette kjøret.
En som anstrengte seg masse for å unngå å vise seg frem offentlighet, og profilering i media.

Nei. Om TH er uskyldig har han det mye lettere enn om han er skyldig.

Alternativ kan han dekke over for et annet familiemedlem. Det vil også være en mye større påkjenning enn om han "bare" er uskyldig.

Verst påkjenning vil det være om han faktisk er skyldig. Som jeg tror han er.
Citera
2020-06-03, 17:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nyvaaken
Hva så du som ikke jeg så vedr. den mobilen tro?
Den var sort,flat -så ikke hele str. så ikke en evnt. skjerm?
ligner faktisk på den eldre mod. nokia jeg selv bruker.

Jaha, hva slags modell er det du har?
Citera
2020-06-03, 17:08
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eeqaz
OK, døtrene virker mer streite enn broren sin

Sett de på butikken??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera