2020-06-03, 16:23
Medlem
Medforsvarer Gimse forteller til Dagbladet at politiet visste meget godt hvilken tilstand Hagen var i da de innkalte ham til avhør.
- De kalte inn til et avhør med kjennskap om at han ikke har vært i form.
Han ønsket å samarbeide, som han har hatt et ønske om hele veien. Da møtte vi opp og bestemte oss for å gi det en sjanse, selv om vi visste at det var en mulighet for at det ikke gikk, sier advokaten.
https://www.dagbladet.no/nyheter/ordkrig-om-hagens-helse/72529331
Citera
2020-06-03, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Kan han ha stilt beruset til avhør?
Det var en tanke. Det forsøket på kontakt med "kidnapperne" høres i alle fall ut som det er gjort i fylla.
Citat:
Ursprungligen postat av Adrielle
Men sprek nok til å jobbe:

-Politiet kjørte deretter Tom Hagen til jobb på Lørenskog, slik han selv ønsket.

https://www.nrk.no/norge/politiet-gar-ut-mot-hagens-forsvarere_-han-var-_litt-pjusk_-1.15039286
For der kan han ikke tabbe seg ut nemlig.
Citera
2020-06-03, 16:26
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Mitt innlegg 31.10 2019.
Skjønner hva du mener.

Tenkte på han frem og tilbake,men ble mer sikker i helga som var.
Medhjelper/e måtte han ha!

*Kjennskap til ekteskapet
*Kunnskap om huset og eiendommen
* Kunnskap om hverdagsrutiner og avtaler
*Kjennskap til naboer som er på ferie

Lista kan bli en del lengre.
Citera
2020-06-03, 16:27
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ariel70
Det var en tanke. Det forsøket på kontakt med "kidnapperne" høres i alle fall ut som det er gjort i fylla.For der kan han ikke tabbe seg ut nemlig.
En personlighet med så stort kontrollbehov,møter ikke beruset hos Kripos eller på jobb!!
Citera
2020-06-03, 16:30
Medlem
"Politiet går ut mot Hagens forsvarere: Han var «litt pjusk»
Politiet sier de ikke var med i vurderingen av helsetilstanden til Tom Hagen, slik forsvarerne til den siktede 70-åringen hevdet tidligere i dag, da Hagen avbrøt avhøret hos Kripos."

https://www.nrk.no/norge/politiet-gar-ut-mot-hagens-forsvarere_-han-var-_litt-pjusk_-1.15039286
Citera
2020-06-03, 16:30
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunterrr
Jeg tror løsningen i saken ligger i det motivet som åpenbarer seg i dette kunst-maleriet:

https://imgur.com/gallery/Lwbd03x

Jeg tror politiet har sett den hypotesen men at det kanskje tok lang tid, og saken kan få en meget overraskende løsning for de fleste tror jeg. Jeg hadde aldri drømt om å tro på en slik hypotese, men ser det nå at den er den mest sannsynlige av alle. Det er mitt tips. Og det er ikke TH, men mulig han har dekket over. Og derfor kan dette ende i en forferderdelig familietragedie.

At drapet også skjedde på Halloween er absolutt ingen tilfeldighet hvis den hypotesen stemmer. Da var den dagen valgt med omhu.

Et ekte trick or treat. Isåfall klarte GM å lure alle. Hvis man ikke fikk goder og ble tilgodesett, så ble det utført et trick på hærskapet i huset.

Og da kan èn GM stå bak alt. De som tenker likt forstår hvem jeg mener.

Hvem er den lille djevelen som har fått det dødelige støtet av Rudolf tro??
Citera
2020-06-03, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
"Politiet går ut mot Hagens forsvarere: Han var «litt pjusk»
Politiet sier de ikke var med i vurderingen av helsetilstanden til Tom Hagen, slik forsvarerne til den siktede 70-åringen hevdet tidligere i dag, da Hagen avbrøt avhøret hos Kripos."

"Allerede på vei inn fikk jeg beskjed fra en av de ansatte i i Kripos om at han ikke virket å være i god form, sier Gimse."
Citat:
Ursprungligen postat av Octopus8b
Medforsvarer Gimse forteller til Dagbladet at politiet visste meget godt hvilken tilstand Hagen var i da de innkalte ham til avhør.
- De kalte inn til et avhør med kjennskap om at han ikke har vært i form.
Han ønsket å samarbeide, som han har hatt et ønske om hele veien. Da møtte vi opp og bestemte oss for å gi det en sjanse, selv om vi visste at det var en mulighet for at det ikke gikk, sier advokaten.
https://www.dagbladet.no/nyheter/ordkrig-om-hagens-helse/72529331
Citera
2020-06-03, 16:36
Medlem
Citat:
"Allerede på vei inn fikk jeg beskjed fra en av de ansatte i i Kripos om at han ikke virket å være i god form, sier Gimse."

Hei P. Fint om du ignorerer mine poster, Takk.
Citera
2020-06-03, 16:36
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunterrr
Jeg tror bare vi får vente å se hva som skjer i saken. Jeg mener bare dette er den mest sannsynlige hypotesen. Jeg mener absolutt at dette kan være gjort uten at TH har visst det ja. Vi får bare se.

Tenker presis det samme som deg nå virker det som.Det som er dønn sikkert,er at hovedpersonen ble styrt av fryktelig sterke følelser av det mørke slaget. Teatralskt og regissert godt.
Citera
2020-06-03, 16:39
Medlem
Citat:
Hvorfor skulle jeg det? Det kan være flere som synes at det er nyttig at andre siterer og kommer med korrigerende informasjon fra nyere avisartikler
Citera
2020-06-03, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Bra! Det tyder på at man har funnet noe i huset og venter på analyser før det blir aktuelt å frigi åstedet.

Til tross for at Milli i VG måtte nevne at to av dommerne som forrige gang var med på dommen om at det ikke er skjellig grunn til å mistenke Hagen for medvirkning til drap, så er det altså nødvendigvis ikke sånn at politiet har funnet flere bevis mot Hagen.

Saken i dag handler bare om at boligen til Hagen er et drapssted.

Det er heller ikke bevist med denne dommen.

Det eneste vi vet nå er at dommerne i dag mener at politiet mener at det er sannsynlig at politiet kan finne ut mer om drapssaken ved å undersøke boligen videre.
Citera
2020-06-03, 16:50
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Anmsu
Var det noe du ikke forsto med det som ble sagt? Du ødelegger forumet. Heller diskuter saken med de andre brukerne ved den psykiatriske institusjonen du måtte komme fra. Ta med deg hatten og din Carlsberg ølflaske og pell deg ut herifra.

Du/dere kan starte med å ignorere mine poster.

Og så vidt jeg vet eier ikke du/dere FB-forumet, og jeg mener fremdeles det jeg skrev her:

Citat:
Citat:
Hvorfor skulle jeg det? Det kan være flere som synes at det er nyttig at andre siterer og kommer med korrigerende informasjon fra nyere avisartikler
Senast redigerad av Octopus8b 2020-06-03 kl. 16:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in