Citat:
Ursprungligen postat av
erwynn
Det var från ett labb som genomfört tester osv i forskningssyfte bland annat och inte rapporterat enligt FHMs standard som rapporterade in nu, kortfattat.
OK då förstår jag! Tyckte han fick det att låta som ett misstag när han förklarade varför, så det var därför jag reagerade.
Citat:
Ursprungligen postat av
HG
Blir intressant att se hur polisen kommer agera och ens om de vågar att agera. Personligen tror jag att polisen inte kommer att våga göra något eftersom kidsen från förorten kommer att komma in till demonstrationen.
De kommer inte göra någonting. På sin höjd visar sig Löfven igen om nån dag ifall det blir för mkt folk.
Citat:
Ursprungligen postat av
Beaver14
Förklaringen är att ett labb som processat tester av vård-och omsorgspersonal har haft problem med datorerna och inte kunnat rapportera in svaren på testerna till FHM.
Testerna är utspridda över ca 14 dagar, med blev rapporterade som en klump idag alltså.
Om du vill tro att det finns medveten mörkning så är det ingen som kan få dig att tro annat. Var och en väljer om man vill tro på "fakta", det är den verklighet vi lever i idag.
OK tack för svar! Jag sa dock att jag inte påstod att det handlade om mörkning, utan att Tegnell fick det att låta som att siffror läckt av misstag.
Men just rörande mörkning så tror jag det förekommer i alla länder. FHM har t ex mörkat anteckningarna från möten sedan mars som det stod om i tidningarna för nån dag sen. Sedan är det bara för dem att säga att det var ett missförstånd så köper pöbeln det. Sverige mörkade ju även invandrares resultat i PISA nyligt för att Sveriges resultat skulle se bättre ut. Så jag tycker inte folk ska vara naiva och ifrågasätta de som undrar ifall det kan mörkas ibland.