Citat:
Ursprungligen postat av
2britter
Det var förr i tiden när vi gick i skolan. Nu har det blivit något annat. Nu börjar man förstå hur folk kan komma igenom skolan och tom. ta examen.
Det vore bra om du läser ALLA inlägg, speciellt om du ska vara spydig!
Eftersom det var min fadäs, och jag har gjort en liten pudel.
Och joo, det gick att gå igenom skolan och ta examen FÖRR i tiden också! Även universitetsexamen!!
Citat:
Ursprungligen postat av
Bambambi
Systern har ju skyddad adress Pga sitt ex (vilket han dessutom skrivit själv) så att w inte kunde bo där är vl inte konstigt?
T hade gjort allt för att ta reda på vart och röja uppgifterna.
Att systern har skyddad ID kan inte ha något med huruvida W kan bo där eller inte, så till vida att inte W upplevs som en risk själv..... Det är ju bara systerns uppgifter, ev genom W, att T skulle försöka få reda på adressen. För mig låter det som dramaqueensbeteende från flickornas sida. Men min spekulation.
Citat:
Ursprungligen postat av
Katten37
Varför tänker jag på detta??? Har läst om USA i FUP kan det vara så att han ville vara med i
IS???? EN tanke bara.
Nej, nej, han var medlem i SD. Han lär inte ha gillat invandrare.
Citat:
Ursprungligen postat av
Urre01
För att att få inresetillstånd till USA måste man ju fylla i en ESTA ansökan och vet redan innan om man blir beviljad inresa eller inte. Varför då bege sig till en flygplats om han blivit nekad....
Jag tror ju att han var i psykos.
Eller så trodde han att det svenska passet skulle räcka. För inte allt för länge sedan så behövde inte svenskar söka visum. Själv fick jag grönt kort år 1986.