2020-06-02, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Blir spennende å se om "kidnapperne" svarer
Ja, for de er jo sikkert av den beskjedne sorten siden de aldri tar initiativ selv... 🤑
Citera
2020-06-02, 21:47
Medlem
Citat:
For eksempel om AE`s telefon ble flyttet på etter at TH kom hjem.

Spent på funnene de har der. I morgen er det vel ikke så mye de kan konfrontere TH med. Virker som de har en pågående etterforskning fortsatt. Men hvem vet, plutselig har vi en pågripelse til. Den bør vel komme snart.
Citera
2020-06-02, 21:51
Medlem
Niffys avatar
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/P9M147/tom-hagen-i-ny-melding-til-motparten-jeg-vil-betale

Seriøst, dette blir jo bare for dumt.

Betalingen etter 8. juli-kontakten var jo mildt sagt mistenksom nok i seg selv, dette tar det hele til et høyere, og sprøere, nivå.

Hvis han må fortsette å prøve å gi inntrykk av uskyld med disse betalingene så er det vel ikke lenge før han overgår kostnadene han hadde hatt ved en eventuell skilsmisse.

Men nå er hun jo død, og gjort er gjort og spist er spist, så nå må han vel bare stå i det, til the bitter end, hvis han vil prøve å unngå å bli tatt.

Men det kan vise seg å bli mye dyrere enn først antatt.

Jeg lurer på om det irriterer han. En økonomisk feilsatsning.
Citera
2020-06-02, 21:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sosialisten
Snodig at du har så vanskelig for å forstå sammenhenger og kontekst.
Påstanden til brukeren er komisk nok at TH ikke sier ja til konfronterende avhør, i forsøk på å begrunne det henviser han til følgende NRK artikkel ( https://www.nrk.no/norge/hagen-i-kodet-melding-fredag_-_jeg-bekrefter-at-jeg-vil-betale_-1.15037815 ), som jo ikke sier noe som helst av det brukeren hevder. Tvert imot, så sier Hrenovica at de håper å kunne gjennomføre et nytt formelt avhør om kort tid, ergo forferdelig lite, om enn noe som helst, som tyder på at han ikke sier ja til å stille opp.

Merkverdig, og tildels påfallende, at enkelte er så desperat etter å overbevise andre om skyld at de ser seg nødt til å lyge.
Ja, det er merkelig hvor ensporet tråden er, men vi får jo høre det vi som ikke er enig, så det er egentlig ikke så rart.
Det er vel derfor de antar at vi er i slekt eller i nær relasjon med TH.

Fasinerende fenomen, men trist sak!
Citera
2020-06-02, 21:56
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
For eksempel om AE`s telefon ble flyttet på etter at TH kom hjem.

Jeg tror GM kommer til å svare. Dette er ekstra bonus og ekstra hevn.
Citera
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Ja, det er merkelig hvor ensporet tråden er, men vi får jo høre det vi som ikke er enig, så det er egentlig ikke så rart.
Det er vel derfor de antar at vi er i slekt eller i nær relasjon med TH.

Fasinerende fenomen, men trist sak!

Det er merkelig hvordan begge "sider" mener tråden er ensporet.

Noe å tenke på?
Citera
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Octopus8b
Hvis motparten svarer og AE er i live, så bør motparten sende livsbevis og sørge for at AE kommer hjem før TH betaler pengekravet, synes jeg.

Hvis motparten svarer og AE er død, så bør motparten sende informasjon om hvor levningene av AE er og politiet må finne levningene av AE før TH betaler pengekravet, synes jeg.

Så det er rimelig at han skal betale masse til sin kones mordere?? Betale for en død kropp,for å kunne gi henne en grav?
Nådeløst og hjerterått
Citera
2020-06-02, 21:57
Medlem
Det å kontakte " kidnappere " døgnet før TH skal i avhør vedrørende et tidligere avhøre er for meg slett ikke " Mastermind ". Dersom Holden har støttet dette så vet jeg nesten ikke hva jeg skal si.
Å imøtegå kidnappernes krav snart to år etter AEH forsvant er merkelig. Nesten slik at man kan undres på om han skal betale til seg selv.
TH kunne ha gått ut med f.eks. følgende på et langt tidligere tidspunkt : " Den eller de som kan gi oppklaring om hva som skjedde med min kone og hvor hun måtte befinne seg, vil bli gitt en stor dusør. Dusøren vil bli utbetalt via min advokat etter vi har mottatt 100% bekreftelse på hva som har skjedd ".
P.t. vet ingen av oss fakta, men vi har kun antagelser ut fra den informasjon som er publisert.
Det er like viktig å finne AEH som man leter etter GM.
Politiet har nok noen trumfess. Og det hersker vel liten tvil i dag om at AEH ble drept i S*loraveien 4.
At noen i nær relasjon til AEH vet langt mer enn de noensinne har sagt tror jeg kan stemme.
Citera
2020-06-02, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyvaaken
Da man har en del menneskekunnskap,og hvordan den sosiale omgangen ofte er i visse kretser -så ser jeg her 2 forskjellige typer venninner for AEH.
Den ene gruppa,er de som man må holde en bra fasade ovenfor -og så er det noen få hun var helt fortrolig med.Dermed forteller noen at hun virket lykkelig,og andre at hun slet og ønsket skillsmisse. Sånn må det henge sammen mener jeg.

Eller så kan hun faktisk ha vært lykkelig over å endelig ta steget vekk fra TH. Det må ha vært ganske befriende dersom hun har levd som ryktene sier. Hun kan samtidig ha vært bekymret og redd for hvordan TH ville ha taklet en sånn beskjed. Altså kan hun ha vært både glad, spent og bekymret/redd.
Men ellers enig med deg om hvordan man gjerne opptrer forskjellig overfor relasjoner man har.
Citera
2020-06-02, 22:02
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Blir spennende å se om "kidnapperne" svarer
Sorry var denne jeg skulle svare på.

Jeg tror GM kommer til å svare. Ekstra bonus og ekstra hevn.
Citera
2020-06-02, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Det innlegget mitt var et svar til AmunRa, hen har stilt diagnoser og pekt på gjerningsmenn utifra horoskop her inne - det er ikke å dra alle over en kam. Gjør alle astrologer det samme?
Da er det bare å dra frem kammen.

Hvis du synes det er diskriminerende at jeg synes det er feil å jobbe slik i drapssaker, så forandrer det ikke min mening. Vi er uenig - hverken mer eller mindre.
Jeg synes hele horoskop-greiene er latterlig generelt sett, men i denne sammenheng, i en drapssak, så mener jeg det er ren galskap.

Det å lese horoskop for moro skyld er helt Okei.

Jeg må bare få presisere at jeg ikke jobber med denne drapssaken. Jeg er ingen etterforsker og det jeg finner ut gjennom astrologi får absolutt ingen følger for noen av de involverte i denne saken.

Jeg har heller ikke pekt på noen eller hengt ut noen som drapsmenn/ kvinner på dette forumet. Diskusjoner på PM blir der.
Min analyse støtter seg på astrologi, som jeg har mange års erfaring med, godt blandet med intuisjon, erfaring en del menneskekunnskap.

Krim-astrologi er et smalt og uhyre vanskelig felt i grenseland av den seriøse astrologien, som jeg tror man må ha litt kunnskap om for å uttale seg om. Det har ikke du.

Det å lese ukebladhoroskop for moro skyld er ikke okei for meg.
Citera
2020-06-02, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akeleye
Det å kontakte " kidnappere " døgnet før TH skal i avhør vedrørende et tidligere avhøre er for meg slett ikke " Mastermind ". Dersom Holden har støttet dette så vet jeg nesten ikke hva jeg skal si.
Å imøtegå kidnappernes krav snart to år etter AEH forsvant er merkelig. Nesten slik at man kan undres på om han skal betale til seg selv.
TH kunne ha gått ut med f.eks. følgende på et langt tidligere tidspunkt : " Den eller de som kan gi oppklaring om hva som skjedde med min kone og hvor hun måtte befinne seg, vil bli gitt en stor dusør. Dusøren vil bli utbetalt via min advokat etter vi har mottatt 100% bekreftelse på hva som har skjedd ".
P.t. vet ingen av oss fakta, men vi har kun antagelser ut fra den informasjon som er publisert.
Det er like viktig å finne AEH som man leter etter GM.
Politiet har nok noen trumfess. Og det hersker vel liten tvil i dag om at AEH ble drept i S*loraveien 4.
At noen i nær relasjon til AEH vet langt mer enn de noensinne har sagt tror jeg kan stemme.

Det var på fredag den 29 mai at TH skal ha tatt kontakt. Ellers veldig enig med deg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in