Citat:
Ursprungligen postat av
Orderud.
Vi får se i morgen. Hvis han ikke godtar konfronterende avhør, men bare vil gjengi det som han tidligere har sagt, så har du jo litt laget en ripe i lakken på deg selv, og det vil jo i tilfelle ikke være første gangen. Hva tror du selv forresten? At han gladelig vil svare på alle konfronterende spørsmål? Når han tidligere har vært veldig tverr, sint, og lite medgjørlig? Jeg syntes at du har veldig lite konstruktivt komme med i forumet. Du bare sitter spør etter linker, men vil ikke være med å diskuttere. Er du en sånn sint einstøing?

Snodig at du har så vanskelig for å forstå sammenhenger og kontekst.
Påstanden til brukeren er komisk nok at TH ikke sier ja til konfronterende avhør, i forsøk på å begrunne det henviser han til følgende NRK artikkel (
https://www.nrk.no/norge/hagen-i-kodet-melding-fredag_-_jeg-bekrefter-at-jeg-vil-betale_-1.15037815 ), som jo ikke sier noe som helst av det brukeren hevder. Tvert imot, så sier Hrenovica at de håper å kunne gjennomføre et nytt formelt avhør om kort tid, ergo forferdelig lite, om enn noe som helst, som tyder på at han ikke sier ja til å stille opp.
Merkverdig, og tildels påfallende, at enkelte er så desperat etter å overbevise andre om skyld at de ser seg nødt til å lyge.