Citat:
Jeg er ikke her først og fremst for å spre mest mulig informasjon. Dette er et forum hvor informasjon blir behandlet. Hvis noen vil gjøre det til en slags konkurranse, så gjerne for meg, men jeg kommer til å stille spørsmål underveis.Tatt i betraktning mengden med rykter, som denne brukeren har spredd, så er det en veldig liten andel som er bekreftet hittil. Det er en stor overdrivelse å si noe annet! Det er en laaang detaljrik liste med påstander som først må i boks.
Et snev av sannhet, er langt fra sannheten, så la oss vente til tåken har lagt seg, før vi bestemmer hva som er sant.
Det som har fremkommet i media er at ekteparet hadde "en urimelig ektepakt", "et turbulent ekteskap" og "at AEH ønsket å skille seg".
Samtidig er det også noen som har bestridt denne nevnte informasjonen eller forklarer det på en litt annen måte.
Det er viktig å være klar over at TH er siktet for "drap, eller medvirkning til drap". Han er ikke siktet for "å være en slem mann", så det er ikke nødvendigvis slik at bygdesnakket har relevans for saken, selv om det kanskje viser seg at noe stemmer.
Det kan sammenlignes litt med slik vi leser et horoskop, opplysningene er nokså generelle, og derfor virker det som alt stemmer. Vi mennesker lar oss bli bedratt, helt til vi får erfare at det bare er juks og fanteri.
Du går litt lenger enn de fleste når du stiller diagnoser, og peker ut drapsmenn ved hjelp av horoskop.
Du får gjøre som du vil, så lenge du er såpass ærlig at du forteller om hvordan du har kommet frem til dine resultater. Det setter jeg pris på!
Narsissisten bruker " et snev av sannhet" som maktmiddel - husk på det!
Jeg refererer ikke til noen spesifik person, vi har alle den evnen, men noen bruker den dessverre mer enn andre.
Det er vel ikke annet å vente, enn at "bygdedyret" våkner, når en sak får så mye oppmerksomhet som denne har fått. Nordmenn er svak i forhold til misunnelse (kanskje Skandinavia generelt?), Janteloven står sterkt, og det er mange utlendinger som legger merke til fenomenet. Kanskje blir det slik fordi vi lever i så små samfunn, sammenlignet med resten av verden. Det er ikke intressant å sladre om naboen til noen som ikke kjenner denne.
Tonen din tyder på at det tærer på kreftene at TH skal inn til avhør i morgen. Som Gassa sa, "nå er han ferdig marinert". I morgen blir det rett i grillovnen, på 300 graders over og undervarme. Håper at han ryker inn i varetekt igjen.