2020-06-01, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Farre kommer nog absolut vilja hämnas sin bror. Frågan är bara om han får tag i någon? Kommer han gå efter toppskiktet i DP eller ta deras familj? Det återstår att se
Har en känsla av att (åtminstone) FARRE är smart nog att, med polisens fokus, hålla sig i bakgrunden ett tag. Men hans närvaro kommer kanske sätta igång både spontana och/eller (o)genomtänkta aktioner medelst wannabe rookies...
Citat:
Ursprungligen postat av Sextontre
Vad tror ni? Kommer shottaz åka upp någon gång till spanien för att klippa sho bre? (...)
Tror de avvaktar med att åka till ES... Någon SZ åker definitivt inte åt det hållet ensam och de har sannolikt inte så bra hårdvarukontakter neråt Iberia. Coronagrejen kommer också ett bra tag till göra (t ex gemensamhetsinternt) turistande och resande extra iögonfallande, vilket kan göra det mer komplicerat att vara annonym och smälta in till och med i turistenklaver. Sannolikt knepigt att sätta sig på tunnelbana eller pendeltåg utan att en röd flagga väcks hos polisen. Snarare i så fall ev kvarvarlämnade DPspringisar/-släktingar...
Citat:
(...) På tal om jaffar, jag tror faktiskt han kommer att få sitta hela sitt straff, med tanke på hur han betett sig inne på kåken så tror jag inte att han kommer få 2/3?
Tror också att JB får finna sig i att vänta lite till...
Citera
2020-06-01, 19:43
Medlem
Polisen tycker tydligen att de fått lite grepp om Rinkeby och kan se en positiv trend:"En drastisk nedgång av brottsligheten och en utraderad narkotikascen vid tunnelbanan i Rinkeby"...
https://www.svd.se/polischef-brottsl...cent-i-rinkeby
Citera
2020-06-01, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Farre verkar vara en kille med stor respekt. Ledaren av shottaz.. Dp valde ändå att klippa ledarens lillebror samt man till deras syster.. Tro mig, alla som har kopplingar till dp kommer att få akta sig för hela FLG och shottaz 24k jagar varenda dp allierade medlemmar. Med tanke på att de stora i dp sitter så kommer tyvärr familjen till de drabbas.. Dehär är vad jag tror, vad tror ni?
Dp’s familjer är tyvärr religösa o de flesta har bara systrar i familjen så inget o hämnas på. Men d finns City men han gömmer sig som en råtta.
Citera
2020-06-01, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av broderlejon10
Dp’s familjer är tyvärr religösa o de flesta har bara systrar i familjen så inget o hämnas på. Men d finns City men han gömmer sig som en råtta.
Makkans lillebrorsa också, hade varit "en bror för en bror" om F skulle klippa honom Vet inte vart han håller hus.
Citera
2020-06-01, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnrl.Clstr
Har en känsla av att (åtminstone) FARRE är smart nog att, med polisens fokus, hålla sig i bakgrunden ett tag. Men hans närvaro kommer kanske sätta igång både spontana och/eller (o)genomtänkta aktioner medelst wannabe rookies...

Tror de avvaktar med att åka till ES... Någon SZ åker definitivt inte åt det hållet ensam och de har sannolikt inte så bra hårdvarukontakter neråt Iberia. Coronagrejen kommer också ett bra tag till göra (t ex gemensamhetsinternt) turistande och resande extra iögonfallande, vilket kan göra det mer komplicerat att vara annonym och smälta in till och med i turistenklaver. Sannolikt knepigt att sätta sig på tunnelbana eller pendeltåg utan att en röd flagga väcks hos polisen. Snarare i så fall ev kvarvarlämnade DPspringisar/-släktingar...

Tror också att JB får finna sig i att vänta lite till...

Ja förmodligen är de en fråga om när. Kommer nog smälla en del i höst eller när musse o talle muckar om sisådär 1,5 år
Citera
2020-06-02, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goran3310
Fortfarande ingen som vet namnet på svensken i flg?
Man kallar honom micke, så skulle gissa på michael, efternamnet är dock oklart.
Det vi vet är att han iaf är halv svensk, sen kan ha dock också vara halv turk eller jugge pga att han är kusin med tugge, och jag kan inte bedömma om tugges efternamn är turkiskt eller bosniskt.
Citera
2020-06-02, 01:55
Medlem
Citat:
Man kallar honom micke, så skulle gissa på michael, efternamnet är dock oklart.
Det vi vet är att han iaf är halv svensk, sen kan ha dock också vara halv turk eller jugge pga att han är kusin med tugge, och jag kan inte bedömma om tugges efternamn är turkiskt eller bosniskt.
Vad är hans efternamn?
Citera
2020-06-02, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Ja förmodligen är de en fråga om när. Kommer nog smälla en del i höst eller när musse o talle muckar om sisådär 1,5 år
De fick ju 7 år typ elr
Citera
2020-06-02, 05:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777
De fick ju 7 år typ elr
4 år kvar nu
Citera
2020-06-02, 06:13
Medlem
Vad har Jaffar ställt till med i fängelset?
Citera
2020-06-02, 06:22
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goran1978
Intresant! Farre är tillbaka och snart släpps Jaffar också. Jag har inte jättestor koll, men känns som Shottaz blir starkare hastigt nu och DP blir svagare

För oss utan koll, Hur många har blivit mördade i dp?
Citera
2020-06-02, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hehehe5
Vad är hans efternamn?
Om du syftar på tugge så heter han ”Sedat Samanci” om inte jag är helt ute och cyklar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in