Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Du tror inte han gjorde slut då och då enbart för att visa sin makt över henne? Betänk att hon var ett barn. Hon var 15 när de träffades. 17 när hon dog. Ingen livserfarenhet alls. Men denna gång var det HON som gjorde slut. Och hon verkade känna en lättnad enligt vittnen. Ja du, fan vet vad man ska tro.
Jag håller med.
Hade en flickvän en gång i tiden som var sån, gjorde slut och drog till sina föräldrar (jag ägde lägenheten) varje gång jag inte gjort något hon ville, detta hände väldigt ofta, hon tjatade alltid om sitt ex o skrev till honom varje gång det var nått (som jag sett i vissa sms mellan T och W så var det något liknande med T's ex).
När jag sedan gjorde slut blev de andra bullar, en vecka efter vi gjort slut träffade jag en tjej som sov hos mig och mitt ex fick reda på det och kom till min lägenhet och var ganska våldsam, men hon ringde sin bror som skulle komma o slå mig, dock hade jag blivit ganska bra kompis med honom och han hämtade henne bara och åkte hem.
Samma tjej hotade med att ta livet av sig nån gång av någon anledning jag glömt och gick för att skära handlederna av sig i köket, fick bända kniven ut handen på henne. Mentalt instabila personer är inget roligt att ha med att göra vare sig de kan rå för de själva eller inte.