Citat:
Ursprungligen postat av
askungen
En sak som gnager lite i mig (och som jag inte kommer få svar på) men Wilma ska ju ha gjort slut med T på onsdagen. Men på torsdag vid 13-tiden skickar Wilma meddelande till T och skriver att dammsugaren är sönder, hade de redan blivit ihop igen eller varför skulle W dammsuga lägenheten?
Hon verkar också ha ljugit om hantverkaren som skulle komma dit för att inte gå på körkortslektionen.
Dammsugarpåsen som var helt vid teknisk undersökning, men T verkar ha dammsugit vid städningen. Kanske egentligen en helt obetydlig detalj... 🙂
Tror att hon sagt till vänner/vän och syster/mamma att hon hade bestämt sig för att göra slut dagen innan mordet, vet inte om det framkommer att hon verkligen gjort slut än, kanske var det för att hon berättade för honom att hon ville göra slut på riktigt som han flippade.
Vet att jag läst på flera ställen att han sagt att hon förtjänade det, men läste i en ganska ny kommentar att han även sagt att han gjorde allt för henne och hon skulle lämna honom, det sista har jag inte sett själv att han ska ha sagt dock.