Citat:
Ursprungligen postat av tjallepetter
Anders Tegnell kommer att avgå efter denna kris tillsammans med en rad av hans gelikar på FHM. Dessa människor har satt oss alla i fara genom att viska osanningar i Löfvens öra. Vi har en inkompetent statsminister som ej har filtrerat bort skitsnacket från FHM och därför är det direkt farligt.
Giesecke satte hela eftermälet av sin karriär på rött när han så tvärsäkert talade om flockimmunitet i maj, att hela världen gjorde fel utom Sverige och att dödligheten låg på 0,1%. Det blev svart.
Han må vara kunnig men speciellt intelligent är han då inte.
Björn Olsen är både kunnig och intelligent men hans röst har tystnats på senare tid. Undrar varför?
Citat:
Ursprungligen postat av
MAKHASHANAH
För att han självmant lämnade debatten efter att ha blivit kritiserad.
inte bara Björn Olsen,
också Joakim Rocklöv,
och minst 22 forskare till,
har tystnat.
Det räcker att säga åt en forskare att hen har fel en gång,
så springer de till skogs och syns aldrig till igen,
även om de hade rätt eller till och med får upprättelse?
Har de inget civilkurage?