2020-05-31, 03:54
Medlem
Fickludds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av censcur
HEJ WILLOW 1 menar inte slänga skit på dig, förstod bara inte vad du menade ? refererar bara..

Apropå detta fall "W".Förr eller senare kommer tsh spricka ! Som ett barn erkänna, stulit godis!

TSKH har inga att vända sig förutom sin familj,som kommer att skydda honom intill döden ! Med alla pengar/likvida medel de har . Den familjen kommer att anlita Sveriges elitadvokater, överklaga ev.dom till hovrätt , senare till högsta domstolen,medan försvarsadvokater kasserar ut 50 000/mån

THs kommer senare att dömas för Dråp 3-6 år, ute efter 3-2 år för "gott beteende " ,senare begära/tilldömas skadestånd av Staten,för fängslande samt Royalties för boken "MEIN kamppf,W17 oskyldig!"....

Utan erkännande/kropp/dödsorsak lär det vara knepigt att fälla honom för annat än brott mot griftefriden.
Citera
2020-05-31, 04:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GuX
Om vi ponerar att hennes kropp aldrig lämnade fastigheten. Vad kan han ha gjort med kroppen då? Han har ju haft några dagar på sig att både stycka, strimla, koka, spola. Kokt kött e väl lätt att få bort ben ifrån? Det hade förklarat varför huvet var kvar. Även ifall man ponerar att bena är kvar i fastigheten, något mindre utrymme, helst där ingen rör sig överhuvudtaget. Ben sjunker i vatten? Finns det lucka i vinden till takutrymme? Grunden till fastigheten? Jag stör mig på att spisen var öppen och igång(?).

Vilda spekulationer nu, men allt som kan leda till något är väl nått.

Tror det är dags att lämna agatha christie poirot teorier nu Han har DRÄPT henne ! Fått hjälp av familj att undanröja spår . Sluta PONERA OM??!! tshkk är oskyldig.. Varför inte berätta ALLT ALLT i detalj? Om jag vore oskyldig till ett sådant MORD skulle jag berätta allt!! allt! sluta med alla era deckarfantasier om? om ? detta är inte en roman ,mord i midsommer detta är ett MORD på en småflicka ! I sverige 2019
Citera
2020-05-31, 04:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fickludd
Utan erkännande/kropp/dödsorsak lär det vara knepigt att fälla honom för annat än brott mot griftefriden.

NEJJ säg inte att det är sant?? 3-4 år ?
Citera
2020-05-31, 07:49
Medlem
Matamatas avatar
Citat:
Nej no newer !! En son är en son är en SON en POJKE Den förstfödde Sonen ! En Far försvarar sin son intill döden ! Specielltl i vissa kulturer ! En son är värd 10 döttrar ,en gris,en get !
läs historia!
T har dragit skam över familjen. Det är ”värre”.
Citera
2020-05-31, 07:55
Medlem
Matamatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arcanii
G är inte ett pålitligt vittne angående tiden men han sa inte ca 22, han sa mellan 21-22. Sedan är det väl två olika vittnen som ligger i soffan resp sängen? P låg i sängen efter jobbet, G i soffan vid TV:n?

Eller?

Oavsett har G fel angående tiden. Garanterat.
My bad. G sa bara att han vilade innan jobbet, men han har säkert fel om tiden ändå.
Citera
2020-05-31, 08:19
Medlem
Svammels avatar
Jag förstår inte vad fan problemet är. De har hittat huvudet i deras lägenhet. Han är körd. Punkt slut.
Citera
2020-05-31, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priv31
Varför ska man ens vänta på MP eller FIKK jag menar vad fan hade jag bott i närheten så hade jag gjort en privat sökning det är väl ingen som kan hindra en från att leta i skogar osv.
tror många hade anslutit sig för att leta.

Fruktansvärt, bara familjen vet vad dom går igenom.

Hemskt att man inte ens kan begrava sin dotter, besöka platsen lägga en ros eller bara vara där.
Svinet kommer inte ens få något straff alls, blir så arg på svensk lag, meN lura staten på pengar då jävlar krävs inga bevis eller något för att få sitta i 15 år.Tragiskt.!

Det är bara att ge sig ut att leta! Det vet jag många som gjort/gör också. Jaktlag osv.
Citera
2020-05-31, 08:33
Medlem
Novotars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Såklart - men jag tycker det är konstigt att de inte kontrollerat hans handkontrollen till hans spelkonsol.

OCH inte minst hans spelande - dvs hans Playstation-spelkonto avs tider han spelat. Enligt honom själv spelade han i flera timmar på morddagen. Och just TIDER är ju av stor vikt i detta fall, för att kunna kartlägga Ts rörelser.
Har dom säkert gjort eller sätts folk på i detta nu. En viktig del efter sista förhöret i TR.
Citera
2020-05-31, 08:57
Medlem
SweKingCalles avatar
Vad spelade T för spel på ps4, vad jag förstår finns det spel där man hugger huvudet av folk, kan det finnas någon ledtråd den vägen om vart han kan gjort av kroppen ?

Knepigt långsökt men va fan gör man ?
Citera
2020-05-31, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willow1
Träskylten i garderoben är en bild på Tupac, jag hade i backhuvudet om att just hans uttryck ”Thug Life” varit med i nått jag sett eller hört.

Så vad gör man?! Jo juste man googlar.
Så detta är det dålda budskapet i träskylten som stod i garderoben framför väskan med W i

-But what you might not know, is that his iconic 'Thug Life' tattoo actually had a hidden meaning. In an interview, Tupac said THUG LIFE was actually an acronym standing for 'The Hate U Give Little Infants Fucks Everyone

Vad kan det här innebära? Gällde det här W också? Var det för de något gemensamt under utan?
Tishkos livspsykos? Bara undrar, för det kan vara viktigt.
Citera
2020-05-31, 09:05
Medlem
Novotars avatar
Citat:
HEJ WILLOW 1 menar inte slänga skit på dig, förstod bara inte vad du menade ? refererar bara..

Apropå detta fall "W".Förr eller senare kommer tsh spricka ! Som ett barn erkänna, stulit godis!

TSKH har inga att vända sig förutom sin familj,som kommer att skydda honom intill döden ! Med alla pengar/likvida medel de har . Den familjen kommer att anlita Sveriges elitadvokater, överklaga ev.dom till hovrätt , senare till högsta domstolen,medan försvarsadvokater kasserar ut 50 000/mån

THs kommer senare att dömas för Dråp 3-6 år, ute efter 3-2 år för "gott beteende " ,senare begära/tilldömas skadestånd av Staten,för fängslande samt Royalties för boken "MEIN kamppf,W17 oskyldig!"....
👍😄 ja den var bra!
Hela släkten även utomlands ifrån, vänner ställer ekonomiskt upp till en av sthlms bästa advokater. Han kan väl begära det ändå till HD.
Boken Mein Kampf OSKYLDIGT DÖMD
Bild på Wilma.
Saknaden är obeskrivlig
Yapp, ingen dum tanke! 🧐
Citera
2020-05-31, 09:08
Medlem
PaulPaljetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novotar
Har dom säkert gjort eller sätts folk på i detta nu. En viktig del efter sista förhöret i TR.
Hoppas innerligt att polisen har någon som undersöker speltider på hans ps. Hade varit så jävla lyckat för åklagaren att smälla fram på bordet ett ”du sa att du spelade i flera timmar mellan att du kom hem och sen enligt din utsago gick ut för att leta efter Wilma, men du stängde av mycket tidigare. Hur förklarar du det?”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in