2020-05-30, 20:28
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Tror ni att Mergim och Lennie har haft sex med varandra utanför huset än?
Ja dom tog väl ett avskedsknull innan de skildes åt.
Citera
2020-05-30, 20:34
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Är nog slut på intervjuer efter den där. Vilken jävla grillning!
Och jag tyckte både Sami och Glas gjorde det bra efter den "grillningen". Det är trots allt P3...Den grillningen visade vilka fördomsfulla idioter (programledarna) de är. De anklagade tom Glas för att inte vara en tillräckligt bra jude som inte sa ifrån till rasister? Wtf. De borde sparkas?
Citera
2020-05-30, 20:41
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Håll käften din horunge. Vad fan tror du?!
Oj. Spoilade jag? Hur ska jag veta vilka som är med på det och inte? FAAN jag orkar bara inte se honom hyllas och andra tror på det..
Senast redigerad av avix 2020-05-30 kl. 20:45.
Citera
2020-05-30, 20:45
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Oj. Spoilade jag? Hur ska jag veta vilka som är med på det och inte? FAAN jag orkar bara inte se honom hyllas om han och andra tror på det..

Jag hänger inte i den här tråden hela dagarna, så då räcker det med om du påtalar att det är ett stående skämt att han var så blek att folk hittar på att han var galen osv. Det hade räckt bra så.
Citera
2020-05-30, 20:50
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Jag hänger inte i den här tråden hela dagarna, så då räcker det med om du påtalar att det är ett stående skämt att han var så blek att folk hittar på att han var galen osv. Det hade räckt bra så.
Men förlåt då herr JÄVLATORR...ÖKEN. Trodde folk som vill ha skvaller om BB-deltagare har kollat på säsongen eller så driver alla och jag kunde inte hålla masken.
Citera
2020-05-30, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Samma här. Det vi har sett går inte att få osett! Fascinerande och skrämmande på samma gång. En mer extrovert person får man leta efter.
Vi som upplevde detta får starta en stödgrupp tillsammans och gå i terapi i många år för att komma över det här.
Citera
2020-05-30, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Tror ni att Mergim och Lennie har haft sex med varandra utanför huset än?
Hundra procent! De har knullat som kaniner när de har setts.
Citera
2020-05-30, 23:42
Medlem
Ok så Sami hör man knappt något ifrån, vad tror ni han hittar på?
Jasmine och Martin är i Stockholm nu, igår hängde de med Glaset. Kärleksparet umgås just nu med Mergim, Lennie och Victoria och har gjort det hela dagen. Undrar hur Ms Blåvalen från Lilla Essingen känner inför att hennes bästisar umgås med hennes fiender? Och är det någon som vet vad som hände mellan Victoria och Amilia eftersom Amilia flertalet gånger sagt spydiga kommentarer om Victoria nu i efterhand?

Mergim fortsätter neka att han är en självklar bög ”Naaaj det är inget mellan mig och Lennie vi är både intresserade av tjajor så sluta snälla”
Lennie har man sett hänga med Hanna Bodelson från PH, bland annat ryktas det om att de umgicks igår på en dejt i Stockholm (vilket stämmer om man snokat på deras Instagram igår). Måste gjort ont i Lilla Megahjärtat när Lennie lämnade för att gå på dejten (de två bor hemma hos Anty sen i torsdags då de kom till Stockholm). Så jag tror faktiskt inte de har knullat då Megahjärtat förnekar han är homo och Gose således försöker hitta ligg på annat håll.

Jaha vem mer har vi? Någon som kommer på annan kul info eller skvaller. Försöker gå in och snoka igenom alla deltagarnas Instagram dagligen men missar en del också.
Citera
2020-05-31, 00:16
Medlem
Scamps avatar
Mergim kör live just nu och ser ut att sitta på ett tåg i Stockholm.
Citera
2020-05-31, 01:11
Medlem
AH9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Fick dåliga vibbar av Glasman redan inne i huset. Tycker Sami borde köra solo.

Solo ja, men youtube o sånt är en nedåtgående business om man inte redan är etablerad där.

Hoppas att han tar ett jobb på Tv4.
Citera
2020-05-31, 03:10
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Ok så Sami hör man knappt något ifrån, vad tror ni han hittar på?
Jasmine och Martin är i Stockholm nu, igår hängde de med Glaset. Kärleksparet umgås just nu med Mergim, Lennie och Victoria och har gjort det hela dagen. Undrar hur Ms Blåvalen från Lilla Essingen känner inför att hennes bästisar umgås med hennes fiender? Och är det någon som vet vad som hände mellan Victoria och Amilia eftersom Amilia flertalet gånger sagt spydiga kommentarer om Victoria nu i efterhand?

Mergim fortsätter neka att han är en självklar bög ”Naaaj det är inget mellan mig och Lennie vi är både intresserade av tjajor så sluta snälla”
Lennie har man sett hänga med Hanna Bodelson från PH, bland annat ryktas det om att de umgicks igår på en dejt i Stockholm (vilket stämmer om man snokat på deras Instagram igår). Måste gjort ont i Lilla Megahjärtat när Lennie lämnade för att gå på dejten (de två bor hemma hos Anty sen i torsdags då de kom till Stockholm). Så jag tror faktiskt inte de har knullat då Megahjärtat förnekar han är homo och Gose således försöker hitta ligg på annat håll.

Jaha vem mer har vi? Någon som kommer på annan kul info eller skvaller. Försöker gå in och snoka igenom alla deltagarnas Instagram dagligen men missar en del också.

Ändå lite snuskigt, hon är 22år, han är 36? Lite stor skillnad just nu va?
Citera
2020-05-31, 07:42
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AH9
Solo ja, men youtube o sånt är en nedåtgående business om man inte redan är etablerad där.

Hoppas att han tar ett jobb på Tv4.
Du tror inte han kan bli etablerad i och med att han har varit med i Big Brother?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in