Är nog slut på intervjuer efter den där. Vilken jävla grillning!
Och jag tyckte både Sami och Glas gjorde det bra efter den "grillningen". Det är trots allt P3...Den grillningen visade vilka fördomsfulla idioter (programledarna) de är. De anklagade tom Glas för att inte vara en tillräckligt bra jude som inte sa ifrån till rasister? Wtf. De borde sparkas?
Oj. Spoilade jag? Hur ska jag veta vilka som är med på det och inte? FAAN jag orkar bara inte se honom hyllas om han och andra tror på det..
Jag hänger inte i den här tråden hela dagarna, så då räcker det med om du påtalar att det är ett stående skämt att han var så blek att folk hittar på att han var galen osv. Det hade räckt bra så.
Jag hänger inte i den här tråden hela dagarna, så då räcker det med om du påtalar att det är ett stående skämt att han var så blek att folk hittar på att han var galen osv. Det hade räckt bra så.
Men förlåt då herr JÄVLATORR...ÖKEN. Trodde folk som vill ha skvaller om BB-deltagare har kollat på säsongen eller så driver alla och jag kunde inte hålla masken.
Ok så Sami hör man knappt något ifrån, vad tror ni han hittar på?
Jasmine och Martin är i Stockholm nu, igår hängde de med Glaset. Kärleksparet umgås just nu med Mergim, Lennie och Victoria och har gjort det hela dagen. Undrar hur Ms Blåvalen från Lilla Essingen känner inför att hennes bästisar umgås med hennes fiender? Och är det någon som vet vad som hände mellan Victoria och Amilia eftersom Amilia flertalet gånger sagt spydiga kommentarer om Victoria nu i efterhand?
Mergim fortsätter neka att han är en självklar bög ”Naaaj det är inget mellan mig och Lennie vi är både intresserade av tjajor så sluta snälla”
Lennie har man sett hänga med Hanna Bodelson från PH, bland annat ryktas det om att de umgicks igår på en dejt i Stockholm (vilket stämmer om man snokat på deras Instagram igår). Måste gjort ont i Lilla Megahjärtat när Lennie lämnade för att gå på dejten (de två bor hemma hos Anty sen i torsdags då de kom till Stockholm). Så jag tror faktiskt inte de har knullat då Megahjärtat förnekar han är homo och Gose således försöker hitta ligg på annat håll.
Jaha vem mer har vi? Någon som kommer på annan kul info eller skvaller. Försöker gå in och snoka igenom alla deltagarnas Instagram dagligen men missar en del också.
Ok så Sami hör man knappt något ifrån, vad tror ni han hittar på?
Jasmine och Martin är i Stockholm nu, igår hängde de med Glaset. Kärleksparet umgås just nu med Mergim, Lennie och Victoria och har gjort det hela dagen. Undrar hur Ms Blåvalen från Lilla Essingen känner inför att hennes bästisar umgås med hennes fiender? Och är det någon som vet vad som hände mellan Victoria och Amilia eftersom Amilia flertalet gånger sagt spydiga kommentarer om Victoria nu i efterhand?
Mergim fortsätter neka att han är en självklar bög ”Naaaj det är inget mellan mig och Lennie vi är både intresserade av tjajor så sluta snälla” Lennie har man sett hänga med Hanna Bodelson från PH, bland annat ryktas det om att de umgicks igår på en dejt i Stockholm (vilket stämmer om man snokat på deras Instagram igår). Måste gjort ont i Lilla Megahjärtat när Lennie lämnade för att gå på dejten (de två bor hemma hos Anty sen i torsdags då de kom till Stockholm). Så jag tror faktiskt inte de har knullat då Megahjärtat förnekar han är homo och Gose således försöker hitta ligg på annat håll.
Jaha vem mer har vi? Någon som kommer på annan kul info eller skvaller. Försöker gå in och snoka igenom alla deltagarnas Instagram dagligen men missar en del också.
Ändå lite snuskigt, hon är 22år, han är 36? Lite stor skillnad just nu va?