2020-05-29, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Har Jasmine överhuvudtaget brytt sig om Martin efter programmet? Har inte sett någonting om att de träffats.

De hängde med varann i 1 vecka efter finalen, sedan drog hon hem till Halmstad för att träffa sin familj men nu är hon tillbaka hos Martin i Stockholm igen.
Citera
2020-05-30, 02:27
Medlem
AH9s avatar
Lyssnar på Sami i P3. Kan inte låta bli att tänka på hur Sami kände sig när frågorna ställdes. Hade känt mig äcklad iaf. Tänk er: man förändrar sig och förvandlas till en bättre person i alla aspekter och på det - vinner Big Brother 2020. Sami Jacobsson borde hyllas. Ställ frågorna och sedan lämna dem efter sig. Nu ska man ställa nya frågor. Gillar inte Glasman, det är något skumt där. De borde inte samarbeta.

Många hälsningar Sami från Rosengård
Citera
2020-05-30, 06:55
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, herregud! Jag som är så långt ifrån pryd var ibland tvungen att stänga av liven när han satte igång. Det var helikoptern, sjuka påhitt och gud vet vad. Jag får typ stress och ångest av att ens skriva om det då jag aldrig kommer att kunna radera dessa sjuka bilder från min näthinna. Och tro mig, jag ser allt i bilder som spelas upp igen och igen i mitt huvud. Om ni inte hör något mer från mig har jag nog blivit tvångsintagning på grund av PWs alla galna påhitt jag bevittnade i liven.
Samma här. Det vi har sett går inte att få osett! Fascinerande och skrämmande på samma gång. En mer extrovert person får man leta efter.
Citera
2020-05-30, 12:13
Medlem
1754s avatar
Tror ni att Mergim och Lennie har haft sex med varandra utanför huset än?
Citera
2020-05-30, 12:14
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AH9
Lyssnar på Sami i P3. Kan inte låta bli att tänka på hur Sami kände sig när frågorna ställdes. Hade känt mig äcklad iaf. Tänk er: man förändrar sig och förvandlas till en bättre person i alla aspekter och på det - vinner Big Brother 2020. Sami Jacobsson borde hyllas. Ställ frågorna och sedan lämna dem efter sig. Nu ska man ställa nya frågor. Gillar inte Glasman, det är något skumt där. De borde inte samarbeta.

Många hälsningar Sami från Rosengård
Fick dåliga vibbar av Glasman redan inne i huset. Tycker Sami borde köra solo.
Citera
2020-05-30, 12:58
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Fick dåliga vibbar av Glasman redan inne i huset. Tycker Sami borde köra solo.

Sami och Glassy grejen med Youtube tror jag ju inte på.
Sami borde göra Youtube själv så kan de ha en podd tillsammans.
Citera
2020-05-30, 15:46
Medlem
triquartistas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
De skulle smidet medans järnet var varmt. Gått 2v nu utan podd/yt, har själv inte alls samma sug längre efter att följa deras resa inom media. Tyvärr.
Man kan ju dock säga att det gått bäst för Sami/Glas som varit med i tv och radio iallafall, men mer fokus på Samis förflutna än framtiden och tiden i huset, tyvärr.

Resten känns ju bortglömda. Mergim fortsätter väl på tiktok och Anty är influencer, resten får nog återgå till vanliga vardagen inom kort.
Citera
2020-05-30, 16:02
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Trist att de inte kunde springa ut till dunder, brak och krog-turnéer. För en viss typ av individer i dylika program måste det vara halva meningen med skiten. Nu återstår nätet, poddar och YT...
Citera
2020-05-30, 16:16
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Trodde faktiskt Sami skulle sköta det bättre än vad han gjorde i P3, väldigt ruttet svarat på många av frågorna.

https://sverigesradio.se/avsnitt/1522685

Är nog slut på intervjuer efter den där. Vilken jävla grillning!
Citera
2020-05-30, 17:43
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Ja Sami kommer nog lyckas bättre själv på YT. Finns andra saker de kan köra tillsammans.
Citera
2020-05-30, 20:05
Medlem
justpreciss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Trodde faktiskt Sami skulle sköta det bättre än vad han gjorde i P3, väldigt ruttet svarat på många av frågorna.

https://sverigesradio.se/avsnitt/1522685
Det är SR vi pratar om. Mer PK är svårt att hitta. Programledarna som hoppade av efter att fått reda på Samis bakgrund hade väl jobbat på P3?
Citera
2020-05-30, 20:26
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Då hade du inte live! Vi som vet; vi vet! Vi såg honom från morgon till kväll medan han spårade ur. Jag var flera gånger rädd att han skulle få varningar och plockas ut. Och som det diskuterades här i tråden finns det en risk att det var just det som hände. Glöm inte bort att TV4 är sjukt PK. Det skulle inte förvåna mig om de inte kunde hantera Philip.

Kan du nämna fem saker som han gjorde som var ”urspårade”?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in