Citat:
Ursprungligen postat av
sibbann
Fortsätter upprepa mig, Sverige är definitivt slut. I den största världshändelsen sedan krisen 08 eller tom sedan 9/11 får hela världen se vilket efterblivet land Sverige blivit. Ryktet man haft innan är för all framtid raderat och det finns inte en enda bra anledning till varför någon skulle vilja stanna här. Hur tror ni landet kmr agera om det framöver kmr ett ännu värre virus eller en ekonomisk krasch likt The great depression? Jag tror alla vet svaret.
Så nu finns det bara en väg att gå: planera för en permanent flytt härifrån.
https://europa.eu/youreurope/citizens/residence/residence-rights/indexamp_sv.htm
Som EU-medborgare har du rätt att bo, jobba, studera, söka jobb eller leva som pensionär var du vill i EU.
Du har helt rätt och jag har själv funderat på det ett bra tag nu, sedan pandemi startat.
Men jag måste säga att jag börja tänka om lite.
Ja, Sverige är just nu sämst i världen. Får tankar att jag skulle vilja sätta landet i brand.
Känner att alla som bor är är bara en massa skitstövlar. Tycker att alla borde avrättas.
Men sen tänkte jag lite så här va. Sverige i sig är bara ett land, ett territorium.
Allt det som är dåligt med Sverige just nu går inte att relatera till ett territorium.
Allt det som är ruttet i detta land är egentligen en grupp människor.
Det är tex samma som här gå under namnet förnekare.
Jag vet inte hur många de är. 1 miljon. 2 miljoner. Skit samma.
Men dessa människor är ruttna människor. Falska, giriga svin.
Det är egentligen DEM som inte förtjänar Sverige. De förtjänar inte att bo i detta land.
Det är dem som är de dåliga.
Enligt mig borde folk som motsätter sig galenskapen tänka om lite. Varför ska VI som inte är skyldiga till galenskapen straffas på grund av dessa svin? Det är svinen som ska straffas.
Det är dem som bör kastas ut ur landet.
Ja ja, vet att det är lättare sagt än gjort. Men principen är den, enligt mig. Det är dem som inte förtjänar Sverige.