Citat:
Ursprungligen postat av
MAKHASHANAH
Okej då tycker jag att Maharaja79 kan vända sig med saklig kritik direkt till de som påstår det istället för att hålla på och tramsa om att alla som inte håller med honom är ondskefulla.
Det har varit skönt att slippa höra Sjöstedt och Lövet kalla SD för nazister på länge men tamigfan om inte Flashback plockar upp stafettpinnen när politiken ligger i dvala.
Då tycker jag du kan vända dig med saklig kritik till mig istället, istället för att tala "om mig" till andra skribenter.
Om du verkligen hade läst bakåt i inläggen, så hade du sett att personen jag svarade till, angav just den synpunkten att det inte var så viktigt, för det är äldre och överviktiga som dör i covid.
Av den anledningen reagerade jag och det tänker jag inte bli utsatt för "shaming" för, varken av dig eller någon annan. Jag står upp för människors värde även om de är äldre eller överviktiga.. Alla har rätt till vård och skydd från covid i Sverige, anser jag.
Ser inte varför jag skall ha så mkt sk1t för det, faktiskt. Förutom det, så det inlägget jag svarade hade även förminskade (felaktiga) siffror.
Kom igen nu, drop the hate. Det börjar likna en hatkampanj mot mig, personligen, 🙄dessutom med (ytterligare) felaktigheter:
- Jag är inte en "honom".
- Jag har inte heller kallat SD för nazister, om det är jag som du menar skulle ha gjort detta.