Citat:
Ursprungligen postat av
Bollkalle19
Jag kan inte begripa hur en sån palsternacka till kille, kan få för sig att han är smart.
Han har haft ett halvår på sig att komma på ett sätt att komma undan. Om man nu utgår från att han på något sätt ska ljuga sig ur situationen alltså.
Och det bästa han kommer på är; jag var hemma hela tiden och såg ingenting.
För det första sätter han sig själv på platsen. Ensam.
För det andra, tar han bort möjligheten för alternativ gärningsman.
För tredje, erkänner han att har städat.
För det fjärde visar han rätten att han är villig och ljuga, när han inte ens erkänner skrivna sms.
Jag vet inte hur jävla dum man får vara egentligen.
-det är blod i hela din lägenhet och ditt ex huvud ligger i din väska.
-jag har inte märkt något. Det var bara jag hemma, så det kan inte vara jag.
Hans äss i rocken var det där om att bryta fysiska lagar.
Jävla tönt! Alla andra ljuger, dom svartmålar mig, alla sms är felaktiga, jag var den enda...
Jag spyr, vilken jävla...baah hittar inte ens ord 🤮😡
Nånstans hoppades man att skulle bryta ihop, när Ws anhöriga sitter där. Den åtalades anhöriga, dessutom. Nej, han har nog även överraskat åklagaren skulle jag tro. Just för att han var tyst under flera månaders förhör. Av alla alternativ så försöker han sig på nån slags Jedi mind trick.
Det som förbryllar mig något är att de kunde tryckt mer på honom. Det fanns flera knappar att trycka på. Den känslan fick jag. Var åklagaren lite för vek? Var det medvetet? För att han skulle ta över själv med sina grandios-inställning och blotta sig, må tro. I så fall gjorde han det, till stor del.