2020-05-29, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MINICLIP
Jag är osäker på om du har ett blockljus ar*let eller vad det handlar om. Såklart djur äter kött. Grisar kan äta dig och slicka på dig sålänge du ligger där sönderslaktad och saftig med blod etc.
Grisar ja. Hästar och kor nej.
Ta du ditt eget blockljus ur ditt an*s.
Citera
Medlem
MINICLIPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TusenOrmar
Har han alltså spritt ut kroppsdelarna till olika häst/koss/får-hagar och sedan kommit tillbaka när djuren ätit upp köttet och grävt ner benen någonstans?

Reach.
Nej.
Välj en av dessa:
1. Nn slänger kroppsdelar , djuren äter. Slut. Benen kvar i bondgården.
2. Nn slaktar kroppsdelarna så att han får ut det mesta av benen, går och matar djuren, gömmer benen.
Citera
Medlem
***s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parasolltroll
Thisko har inte ägnat sig åt tankearbete i häktet, det finns ingen alternativ berättelse.
Det låter ju som att han har haft alternativa berättelser som han funderat fram. En del svar verkar mer genomtänkta än att de skulle komma fram rent spontant. Men så fort han blir ifrågasatt och/eller att bevisen inte stämmer med hans versioner så tycks han bli väldigt stressad och agerar narcissistiskt. Han försöker ju framstå som en hygglig och snäll kille i början och det är nog samma sorts manipulation han brukar använda sig av för att "charma" människor han träffar och umgås med. Men det faller ju väldigt fort och galenskapen blixtrar till under press. Samma sak som ju de anhöriga vittnar om att han systematiskt utsatt W för - att växla mellan en nedtryckande tyrann och en snäll och förstående person.
Citera
2020-05-29, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MINICLIP
QUOTE=MINICLIP|71760430]I och med att grannar ej observerat bankningar under längre tid så är det ett bevis på att benen har följt med ut. Vart dem har tagit vägen kan undra.
Min teori om "köttet" står fast. Benen är möjligtvis begravd/tågspår/undangömd.

Då lär ju skelettet vara utsprydd överallt i någon jävla bondgård. Inte så att bonden går längst hela gården och tittar så jätte noga..[/quote]

?? Bönder har järnkoll på sina gårdar,,vet var varenda spik finns,hur mycket utsäde som finns,,har Stenkoll på främmande föremål och främlingar!! Skulle det finnas ben/köttrester skulle varenda kråka skata fiskmås komma dit,och föra ett helsikes liv. Tror inte din teori är hållbar
Citera
2020-05-29, 17:10
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xayah
Intressant. Han har sett bild på sin älskade själsfräendes förruttnade, avhuggna huvud men det är inte förrän de pratar om hur han själv mår som han blir ledsen.

Som en sann psykopat har man visst empati, men bara med sig själv.

Påminner lite om Peter Madsen, den enda gången har var rörd i rättsalen var när han pratade om sig själv eller sina utbåtar.
Citera
Medlem
MINICLIPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qurera
Grisar ja. Hästar och kor nej.
Ta du ditt eget blockljus ur ditt an*s.
Då är vi enade om grisar.

+1 Bra comeback med blockljuset där
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nulb
Vad pratar du ens om?
Jag har nog läst fler fu än dig!
Citera
Medlem
loisloiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagvillhatvacheese
T tror T är så smart...
Peter Madsen trodde också att han var smart..tom sänkte sin ubåt för att dölja spår
Citera
Medlem
MINICLIPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av censcur
Då lär ju skelettet vara utsprydd överallt i någon jävla bondgård. Inte så att bonden går längst hela gården och tittar så jätte noga..

?? Bönder har järnkoll på sina gårdar,,vet var varenda spik finns,hur mycket utsäde som finns,,har Stenkoll på främmande föremål och främlingar!! Skulle det finnas ben/köttrester skulle varenda kråka skata fiskmås komma dit,och föra ett helsikes liv. Tror inte din teori är hållbar[/quote]
Vad tror du själv har hänt med kroppsdelarna?
Citera
2020-05-29, 17:11
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulabilen
"Jag har inte haft blodvite på flera år"what?
Hur tänkte han där?
Ja och han har inte blött något efter anhållningen så hur och vem kan ha planerat det då?
My good! Om han har svaret på det, att man kan ”tillverka” blod/DNA så har han svaret på blodsjukdommar 👍
Eller är alla myndigheter emot honom? 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av suiris
Jag har nog läst fler fu än dig!
Och det har att göra med... vad? Förstår inte? Är det nån tävling i tråden som jag inte hängt med i?
Citera
Medlem
Parasolltrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P-o-beln
Han kanske fått några rapp av farsgubben?

Edit: citerade visst fel person.
...men du har en poäng! Det skulle inte förvåna mig om pappa spöat honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in