2020-05-29, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Jag har läst psykologi samt beteendevetenskap på Högskolan till och med C-kurs.

Det svarar inte för att jag kan diagnostisera någon för den skull - man måste läsa mycket mer än så.

Men vanligt förekommande diagnoser är "psykotiskt tillstånd uppkommet tillfälligt" och för att det ska uppstå ska huvudet fått fysiska skador (slagsmål, fallolyckor), sjukdomar eller via medicinering, droger etc Alltså man är född frisk men har i livets gång fått skador som kan utlösa psykotiska tillstånd ibland och även återkommande gånger.

Sedan kan man ha defekter i hjärnan (man kan vara född med det) som kan uttrycka sig i att man uppvisar psykopatiska drag och då har man defekter i hjärnan där empati finns (frontalloben) - men som inte existerar hos den som är psykopat. Det går inte att bota.

Vill man veta mera - så finns det en otroligt stor mängd att finna på internet, läkartidningar mm

- - -

Jag tror säkert att i denna tråden finns de som har en mycket mer ingående förklaring samt kunskaper än vad jag har nu ... Min version är lightbaserad.

Tacksam för svar! Jo jag förstår givetvis att man måste göra en mer ingående undersökning men tänkte mest om någon kanske kände igen den här typen av beteende, som en litet barn i trotsåldern
Citera
2020-05-29, 16:55
Medlem
MINICLIPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bambambi
Hmmm🤔🤔 när blev kossor och hästar köttätare? Och varför gick han in i stallen/ladugårdarna?

För att runka. Vafan tror du? För att mata djuren med kroppsdelarna. Djuren äter vad som om dem blir riktigt hungriga. Det kan lika gärna vara grisar som har ätit upp kroppsdelarna.
Citera
2020-05-29, 16:56
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoken19
Renar man inte sina synder med renlighet och ånga?? (Muslimer)
Mer intressant är ju isåfall vem han varit otrogen med. Eller??

Bara ett litet problem, han är kristen Kurd
Citera
2020-05-29, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MINICLIP
Jag tror att jag har listat ut vart resten av kroppen är.

Min teori:
nn har längst vägen delat ut Wilmas kroppsdelar till kossor/hästar/får etc. Alltså har djuren käkat upp kroppsdelarna, slickat upp det mesta av blodet.
Väskan=ingen aning.

men?? benen/skelettet då?
Citera
2020-05-29, 16:57
Medlem
Parasolltrolls avatar
En sån dag ! Lögner står som spön i backen och plötsligt hittas något i vattnet. Det var svettigt.
Thisko har inte ägnat sig åt tankearbete i häktet, det finns ingen alternativ berättelse. Det är inte så smart att stanna kvar på mordplatsen med ett huvud i garderoben, tills man blir gripen. Det är bara Mållgan som kan ha kommit in och tagit Wilma, alla andra är ju uteslutna när T var ensam hemma hela tiden.
Han låter (när jag läser) väldigt mycket som sin far. Jag är världens snällaste och generösaste, typ. Allt är så överdrivet, så är pappan med i förhöret: Jag älskade Wilma och sa att hon fick ta vad hon vill, mitt hus var hennes. Medan styvmamman sa att de tyckte det var fel att en minderårig flicka skulle bo hos dem.
Det verkar också som T tror att svensk polis är så korrumperad att de kan misstänkas för att försöka sätta dit T. Och använda all hans folie. En vecka att vila upp sig. Sen är vi klara för nästa rond.
Citera
2020-05-29, 16:59
Medlem
MINICLIPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av censcur
men?? benen/skelettet då?

I och med att grannar ej observerat bankningar under längre tid så är det ett bevis på att benen har följt med ut. Vart dem har tagit vägen kan undra.
Min teori om "köttet" står fast. Benen är möjligtvis begravd/tågspår/undangömd.
Citera
2020-05-29, 16:59
Medlem
Citat:
[/b]
För att runka. Vafan tror du? För att mata djuren med kroppsdelarna. Djuren äter vad som om dem blir riktigt hungriga. Det kan lika gärna vara grisar som har ätit upp kroppsdelarna.

Jag är uppvuxen på bondgård! har då ALDRIG hittils sett djuren äta upp skelett!! har du?
Citera
2020-05-29, 17:00
Medlem
14:08 MGM: Ni baserar en hel mordutredning på en telefon, det är pinsamt.

15:43 Försvaret: Hur är ditt förhållande med din telefon?
MGM: Det är som min tredje arm. Den har jag med mig hela tiden.

Senast redigerad av Xayah 2020-05-29 kl. 17:04.
Citera
2020-05-29, 17:02
Medlem
MINICLIPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av censcur
Jag är uppvuxen på bondgård! har då ALDRIG hittils sett djuren äta upp skelett!! har du?

QUOTE=MINICLIP|71760430]I och med att grannar ej observerat bankningar under längre tid så är det ett bevis på att benen har följt med ut. Vart dem har tagit vägen kan undra.
Min teori om "köttet" står fast. Benen är möjligtvis begravd/tågspår/undangömd.[/quote]

Då lär ju skelettet vara utsprydd överallt i någon jävla bondgård. Inte så att bonden går längst hela gården och tittar så jätte noga..
Citera
2020-05-29, 17:02
Medlem
Citat:
Jag tror att jag har listat ut vart resten av kroppen är.

Min teori:
nn har längst vägen delat ut Wilmas kroppsdelar till kossor/hästar/får etc. Alltså har djuren käkat upp kroppsdelarna, slickat upp det mesta av blodet.
Väskan=ingen aning.
Du vet att de djuren är strikta växtätare va? Dummare teori får man leta efter. T.o.m. att hon skulle dumpats i delar på Nordens ark var ett vettigare förslag.
Citera
2020-05-29, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xayah
MGM: Ni baserar en hel mordutredning på en telefon, det är pinsamt.

Försvaret: Hur är ditt förhållande med din telefon?
MGM - Det är som min tredje arm. Den har jag med mig hela tiden.

Har han telefonen i häktet? 🤔
Citera
2020-05-29, 17:03
Medlem
Citat:
I och med att grannar ej observerat bankningar under längre tid så är det ett bevis på att benen har följt med ut. Vart dem har tagit vägen kan undra.
Min teori om "köttet" står fast. Benen är möjligtvis begravd/tågspår/undangömd.

Så: Djuren har alltså ätit "köttet",och så har ngn kommit tillbaka och gömt benen? HMMM?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in