2020-05-29, 16:11
Medlem
Caticorns avatar
Aftonbladet live

Han låter ledsen på rösten nu.
- Jag kommer inte ihåg hur det är att vara fri, jag minns inte
. ”

Bu-fucking-huuu
Citera
2020-05-29, 16:12
Medlem
bamdidams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olbars
Mja, det är en märklig episod detta. Man skulle nästan kunna tro att BR är åklagare.

Så det uppkom fredagen eller lördagen pga lampan, som han först sa att wilma var där när lampan gick sönder..?! ))) samtidigt som att han inte hade sett wilma efter att hon stormade ut från lägenheten på torsdagen )))
Citera
Medlem
"Nu berättar han om hur dåligt han mådde i häktet.

- Jag trodde inte att jag skulle bli åtalad. De vet att jag är oskyldig men så blir jag åtalad ändå.

- I samband med åtalet går de ut och svartmålar mig i media, när jag vet vem jag är. Jag trodde inte ens, det är så ensidigt hela grejen. Jag blir åtalad vilket är okej, men så svartmålar de mig på alla sätt de kan. "

Cry me a river

När man tänker på saken är det nog nästan mest synd om honom trots allt...................
Citera
Medlem
Citat:
Liverapportering från Wilmarättegången Aftonbladet (Johanna Rapp)
Han låter ledsen på rösten nu.

- Jag kommer inte ihåg hur det är att vara fri, jag minns inte.

Intressant. Han har sett bild på sin älskade själsfräendes förruttnade, avhuggna huvud men det är inte förrän de pratar om hur han själv mår som han blir ledsen.
Citera
2020-05-29, 16:13
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Han har alltså varit hemma i typ tre dygn efter hon försvann säger han. Men han har inte sett något som helst blod. Och han har varit själv hemma.

Det är ju redan bevisat att blod har städats undan och det har funnits lite överallt samtidigt som mycket spår glömts vid städningen.

Han menar att någon skvätt blod och vävnad på väggarna efter att han gripits? Samt blodat ner i lägenheten, för att sedan städa.

Ologiskt. För att underdriva.

Lika ologiskt som han nekar till att hans blod har de hittat i lägenheten - han nekade till att han ens har blött på mycket lång tid. Han säger att det är omöjligt.

Hur kan det vara omöjligt när de bevisligen funnit mycket blod från W och ÄVEN blod ifrån honom.
Citera
2020-05-29, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PaulPaljett
Tänkte samma sak. Wilma fick gå och kopiera nycklar han sedan inte hade koll på, men inte låta mamman gå upp på vinden i ett par minuter själv?
Ja, att man "inte skulle bry sig om" att det fanns två andra nycklar i cirkulation till sitt hem är... Märkligt.
Citera
2020-05-29, 16:14
Medlem
golden-gooses avatar
"Varje man mår bra av att sitta" - eller hur var det?
Citera
2020-05-29, 16:15
Medlem
En häktespersonal har hörts under utredningen. Och nu berättar den misstänkte att han kände sig sviken när han gått till polisen med uppgifter den misstänkte lämnat till personen, utan att säga till i förväg

Herregud, han ÄR verkligen stendum.
Citera
Medlem
Browndawgs avatar
Vad har hans halvkassa sömn och mående i häktet för relevans i fallet?
Citera
Medlem
Treskors avatar
En häktespersonal har hörts under utredningen. Och nu berättar den misstänkte att han kände sig sviken när han gått till polisen med uppgifter den misstänkte lämnat till personen, utan att säga till i förväg. - Bohusläningen

Men vad tror han?
Citera
2020-05-29, 16:16
Medlem
Willow1s avatar
Handlar det om sms som inte finns i fup?
Citera
2020-05-29, 16:16
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Han är arrogant och grandios. Han tror att han har övertaget vad gäller åklagare och rätt. Han begriper inte bättre. Så länge han inte erkänner så tror han att han går fri. Han är så dum så klockorna stannar.
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Ja han är arrogant och storvulen och dum i huvudet.
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Ja det är HELT OTROLIGT att han gör rutan i sitt egna hörn så liten så han knappt får plats. Utan att förstå det själv också.
T tror att han är den med huvudet på skaft i rättsalen och alla andra är urbota korkade. Underbart hur han gör bort sig.

Jag citerar @löktårta 👍🏻

MGM har det handikappet att han tror sig vara smartare än alla andra. Han har omgivit sig med sykofanter med tvåsiffrigt IQ och tonåriga tjejer (barn). Det här är första gången MGM träffar människor som är mycket intelligentare än han själv.”
Senast redigerad av T34Panzer 2020-05-29 kl. 16:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in