2020-05-29, 14:16
Medlem
***s avatar
Han verkar rasa ihop fullständigt. Han tror att hon åkt till Göteborg samtidigt som han tror att hon är i Folkets Park och röker. Han stannar hemma, men följer efter. Hon har med allt hon kan bära men ändå ingenting. Undrar hur detta kommer att sluta idag...

Hoppas de gömt undan den flytande tvålen och saften.
Citera
Medlem
- Jag väntade med att säga det här eftersom jag trodde att vi skulle ha syn i lägenheten. Hade vi haft syn skulle ni ha sett vad jag menade.

Vad menar han med syn i lägenheten?
Citera
Medlem
Utan att ens behöva vara speciellt tuff har åklagaren i princip lyckats demontera T´s alla utsagor och trovärdighet. Snyggt.

T å sin sida är verkligen en mini-Trump. Han kan liksom bara inte ljuga, han måste ljuga så in i helvete. Han tänker heller minsann inte hjälpa till alls om inte alla dansar efter hans pipa och i allt väsentligt är det väldigt synd om honom. Svepande generaliseringar så fort det kör ihop sig gärna matchat med överdrifter typ "Wilma hade TIO jackor".
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jensaolsson92
Kan man öppna fönster på tåg? Isåfall kan han ha kastat ut kort, jacka mm längst spåret mellan uddevalla och ljungkile?

Utgår från att man kontrollerat den sträckan.
Citera
2020-05-29, 14:17
Medlem
Han inser ju inte att han svarar på samma fråga igen. Om skadorna poliserna såg den 14e, patrullen som plockat upp honom. Där han menar att de poliserna hittat på? Eller blandat ihop eller hur de nu var..

Alltså förlåt mig men jag skrattar emellanåt, han ljuger ju så näsan blir lång.
Citera
2020-05-29, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alexkl87
- Jag väntade med att säga det här eftersom jag trodde att vi skulle ha syn i lägenheten. Hade vi haft syn skulle ni ha sett vad jag menade.

Vad menar han med syn i lägenheten?

Rätten kan ha syn på en brottsplats. Dvs hela gänget åker dit och tittar.

Inte särskilt vanligt dock, men förekommer.
Citera
2020-05-29, 14:18
Bannlyst
Vad gör hans advokat då, som låter han trassla till det redigt. Eller sitter hon bara och räkna ersättning hon får?

Ja han verkar inte speciellt smart som ljuger när det mesta redan finns i förhör...
Citera
2020-05-29, 14:19
Medlem
Kan han ha transporterat kroppen till Göteborg på något sätt? Slängt den i Göta Älv ("floden"?)
Citera
2020-05-29, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Vad gör hans advokat då, som låter han trassla till det redigt. Eller sitter hon bara och räkna ersättning hon får?

Ja han verkar inte speciellt smart som ljuger när det mesta redan finns i förhör...

Vad menar du att advokaten ska göra...?
Citera
2020-05-29, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nulb
Rätten kan ha syn på en brottsplats. Dvs hela gänget åker dit och tittar.

Inte särskilt vanligt dock, men förekommer.

Ja men det klart! Tack!
Citera
Medlem
Smhfs avatar
JOHANNA RAPP
3 min
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/9vR05w/liverapportering-fran-wilmarattegangen?pinnedEntry=330605
Lördag söndag har vi hört att du inte öppnade dörren till anhöriga?

- Först tänkte jag att jag inte var hemma, men det var jag.
Citera
Medlem
Caticorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Ja han är så jäkla kränkt stackaren

Så hellre än att hjälpa utredarna att hitta W och mördaren och på så vis fria sig själv, så är han av nån sorts märklig anledning hellre tyst

” - Någonstans i mitten på december får jag se bilden på huvudet. Jag har inte lust att hjälpa till när ni inte kollar upp mina spår och ledtrådar. Jag kommer inte göra så att det går snabbare, säger han.
Expojkvännen låter sur nu.

Surk*ken kan sitta där och sura samt komma med fler lögner etc. stackars kränkt.

Hade han varit oskyldig så skulle han väl gjort på
så vis? Hjälpa till i utredningen. Eller åtminstone öka sina chanser att se oskyldig ut 🤦‍♀️ Han är av en annan värld.

Åklagaren gör ett bra jobb. Låter han berätta fritt och tar honom sedan på order. Då blir han arg och upprörd, det är taktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in