2020-05-29, 14:12
Medlem
KnivStinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
- Jag var i häktet i Göteborg förra helgen och jag kände på mig att hon var där, men ni kollar inte upp det. Jag vet att hon är i Göteborg.

What the actual fuck?

Vilken live rapportering följer du?

Herregud! Menar han på att han tror Wilma lever?
Citera
Medlem
Kan man öppna fönster på tåg? Isåfall kan han ha kastat ut kort, jacka mm längst spåret mellan uddevalla och ljungkile?
Citera
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/9vR05w/liverapportering-fran-wilmarattegangen?pinnedEntry=330586
- Jag var i häktet i Göteborg förra helgen och jag kände på mig att hon var där, men ni kollar inte upp det. Jag vet att hon är i Göteborg.

HAHAHAH
Citera
Medlem
KnivStinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olbars
- Ni baserar en hel mordutredning på en telefon, det är pinsamt.

Nej vännen, de baserar det på hårda bevis från lägenheten.

Han har redan tappat greppet men dit har vi inte ens kommit i förhöret

Han är helt i sin egen värld just nu
Citera
2020-05-29, 14:13
Medlem
siisters avatar
Nu fortsätter åklagaren och frågar om sakerna som Wilma enligt tidigare förhör med den misstänkte ska ha haft med sig när hon lämnade lägenheten. Åklagaren undrar varför han inte ringde Wilma "Jag hade raderat hennes telefonnummer", säger den misstänkte.

Men visst fanns Wilma som kontakt i hans telefon? Och dessutom var dom fortfarande vänner på snapchat
Citera
Medlem
Citat:

What the actual fuck?
Exakt! Vilket uttalande! Att hon ÄR i Göteborg??
Citera
Medlem
Med tanke på att smink mm låg instängt i garderoben i hallen så kan det mkt möjligt varit så att hon började packa sina saker och var på väg att lämna honom. När han insåg att hon tänkte ta sina saker och dra så var det kanske då han dödade henne...
Citera
Medlem
Citat:

What the actual fuck?
Så man ska gå på alla påhitt han "känner på sig"? Är detta hans sk "spår och ledtrådar" så ptja, då vet jag inte med hans mentala nivå
Citera
2020-05-29, 14:14
Medlem
Sedan hade du skador, dels noterade polisen skador den 14?

- Det är från lampan i sovrummet, säger han.

- När jag monterade upp lampan i sovrummet så tappade jag den.

Alltså Hahahahahaha....
Han hade ju inga skador för några minuter sen sa han ju?
Citera
2020-05-29, 14:15
Medlem
Smhfs avatar
JOHANNA RAPP
1 min
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/9vR05w/liverapportering-fran-wilmarattegangen?
- Ni är inga detektiver längre (om hur poliserna utreder)

Han har tappat kontrollen en hel del som han är van att ha, det är ngr timmar kvar, får se om han håller ihop tills slutet på förhören.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ***
Det är ju relevant såtillvida att det motsäger hans uppgifter. Hur han tror att hon har tagit tåget till Göteborg utan betalkort är ju en befogad fråga. Rimligt är ju att man i så fall tror att någon bara tagit en promenad, inte att man tar tåget flera mil bort.

Hon kan ha haft månadskort, plankat, betalat med telefonen osv.

Irrelevant detalj. Frågan är varför han trodde hon tagit tåget inte hur hon betalat.
Citera
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caticorn
Aftonbladet live

” Hon hade alltid sitt pass i handväskan, säger han.”

Det passet som hittades i den lilla resväska med huvudet menar du?

Så fucking körd.

Citat:
Ursprungligen postat av Caticorn
Eller hur, finns ju dokumenterat 😂
Ja han är så jäkla kränkt stackaren

Så hellre än att hjälpa utredarna att hitta W och mördaren och på så vis fria sig själv, så är han av nån sorts märklig anledning hellre tyst

” - Någonstans i mitten på december får jag se bilden på huvudet. Jag har inte lust att hjälpa till när ni inte kollar upp mina spår och ledtrådar. Jag kommer inte göra så att det går snabbare, säger han.
Expojkvännen låter sur nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in