Citat:
Ursprungligen postat av
eao2017
Kan det också betyda att hon blivit regelbundet drogad men den här gången fått en överdos varpå de försöker återuppliva henne/få henne att kräkas? Dvs utan att ha försökt avvänja emellan.
Tänker på förklaringen att drogerna i samband med döden skulle använts i syfte att få bort kramperna. Kan man ge dessa droger i ett sådant syfte? Och isåfall, varför flera stycken?
Tror inte att drogerna de gav henne i slutet ska ha varit för att få bort kramperna, vilken aktiv missbrukare vet ganska 100% vilka prepparat som behövs för att förhindra ep.. Det är isåfall att de har panikat och gett mer. Skulle aldrig få för mig att varken ta eller ge någon sub, vid krampanfall när jag själv var aktiv.
Tror snarare att de gav sub och benso strax innan anfallen isåfall, som jag även skrivit tidigare. Att det blev fel mängder eller fel substans, E börjar tappa medvetande, de skakar/smäller henne för att få liv i henne, stoppar fingrarna i halsen för att framkalla kräkningar och att E får ett anfall när de isåfall duschar av henne div. Kroppsvätskor.
Tänker att de av misstag gett henne sub, för det hade hon väl inte i urin samt hårprovet? Att de matat henne med benso verkar varit mer vardagligt när man läste proverna