2020-05-28, 22:35
Medlem
Dongles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoken19
Spelade han inte mycket wow?
Det gör man lämpligast på en dator?

Verkar som det funnits flera datorer. Och den som det spelades på senast saknas då också?

En strömadapter är troligtvis till reclainerfåtöljen, jag har ägt en liknande.
Elkaminen ser ut att vara kopplad direkt till grenuttag.
Då återstår den mindre strömadaptern...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osakazuki
Men nu var ju ingångsskadan 5x5 mm och skadan i kraniet 4x1 mm, samt att ett millimeterstort benfragment hittades. Läser du inte?

svårt med mått. Men någon skrev sticksår så då tänker man på saker som kan orsaka stickskador.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uddevalla-79
Tänkte lite snabbt på pincetten som låg på golvet??

Sant. På tänger till vattenpipor brukar det hänga en "pinne" i ungefär potatissticka-storlek.
Citera
Medlem
Caticorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.Blomkvist
Ahh, i sovrummet.

Tack för tipset

Men du 😂😂😂
https://forumbilder.com/i/r5e5
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priv31
Nej det har jag inte läst någonting om, men kanske imorgon under förhöret?
antingen så är hon på bilskroten, med tanke på att han skrev "Ni kommer aldig lösa wilmas mord"

Nä asså jag blir fan inte klok, finns många teorier men där finns alltid något annat som inte hör ihop.

De fetade... känner precis samma.
Teorierna sprutar i skallen men ändå känner man ett "Njaaaaaa" när man får tänka ett varv till. Va fan vet man, kanske ligger W i en frysbox hemma hos "Agda 75" , en pensionär som får mat hemkört och inte har kollat i frysboxen i källaren sedan början av 2000-talet....
Citera
2020-05-28, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xayah
Tycker allt låter konstigt. Hon ska alltså ha gjort slut med pojkvännen under onsdagen men stannade hellre kvar i lägenheten med honom än att åka med pappsen på teorikurs som han betalat.
I de lägenheter jag bott i har man inte ens behövt vara hemma när rörmokare eller vaktmästare kommit och fixat något i lägenheten.
Citera
2020-05-28, 22:37
Medlem
K.Blomkvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caticorn
https://forumbilder.com/i/r5eo
Och nästa sida i fup.

Tack. jag hittade den. Jag trodde i min enfald att den var i badrummet.

My bad...
Citera
2020-05-28, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Det är svabbat i och runt. Men i ramarna är det tomt. Och den där snedställningen som också är tom på blod. Vilken gåta! Den som kommer på detta är ett geni! Har stirrat på detta i timmar och det känns inte som en tvättkorg. inte en ipad eller surfplatta heller. Det är nåt annat. Nåt ihåligt med ram... typ...
Kan det vara en vanligt bricka som man sätter vattenpipa på?
Citera
2020-05-28, 22:38
Medlem
Dongles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
På mittenhyllan, nr två från golvet sett, ser det tomt ut. Kan det varit en tavla eller liknande som stått där och ramlat ner under tumult? Och sen lagt sig på golvet?
På tidigare bilder är det inte tomt. Spelkonsoll och något vitt som jag gissar är en router/digitalbox. Se tex sid 261 i FUP. Eller syftar du på ett annat hyllplan?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priv31
nej herregud haha ingen potatis sticka tror inte han hann med just att skala potatis mitt i det hela
svarvstål tror jag

Sorry, men vad är svarvstål, tror du Tishko ägde en? Kunde inte läsa till slut första gg.
Citera
Medlem
Caticorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.Blomkvist
Tack. jag hittade den. Jag trodde i min enfald att den var i badrummet.

My bad...

Jag skrev ju fetat bland dina frågor ”ska stå en svart tvättkorg i sovrummet” 😂😂

Ingen fara! Du skulle sett mej här igår 🤦‍♀️
Citera
2020-05-28, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qurera
I de lägenheter jag bott i har man inte ens behövt vara hemma när rörmokare eller vaktmästare kommit och fixat något i lägenheten.

Stämmer. De öppnar dörren med huvudnyckel och brukar lämna en lapp efteråt med beskrivning på vad som utförts.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in