2020-05-28, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zorree
En del av mig hoppas att han släpps fri. Pappan känns som en hedersgubbe vilket skulle mynna ut i att T blir brutalt hedersmördad.

Lägg av , farsan mördar inte sin son, fantasi
Citera
2020-05-28, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Jag hade ringt på direkten och bett om att få tala direkt med chefen för utredningsgruppen!

Sten-Rune Timmersjö, chef för grova brott.
Användaren ringde direkt efter mitt inlägg. Så det är inringt och klart :-)
Citera
2020-05-28, 20:20
Medlem
SweKingCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priv31
Tänk om W kropp finns i lägenheten eller uppe på vinden, typ betonerat hennes delar ?
men huvudet hann han inte innan polisen grep honom.

Kan ju även vara så att han kände sig så säker på att klara sig, och ville spara huvudet ?

Har han kunnat förklara sina skador på händerna m.m ?
Citera
2020-05-28, 20:23
Medlem
Caticorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cactaceae
I min bok med stöd av FUP var 22 tiden 21-22. Möjligen 21-22.20. Men du kan ha rätt!

Det är så jag tolkar när någon säger 22-tiden. That’s all.
Citera
2020-05-28, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zorree
En del av mig hoppas att han släpps fri. Pappan känns som en hedersgubbe vilket skulle mynna ut i att T blir brutalt hedersmördad.

Hedersmördad för vadå? Inget problem för dessa män att ha vid sidan av, oavsett hur pass heliga de är.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweKingCalle
Kan ju även vara så att han kände sig så säker på att klara sig, och ville spara huvudet ?

Har han kunnat förklara sina skador på händerna m.m ?

Nej det har jag inte läst någonting om, men kanske imorgon under förhöret?
antingen så är hon på bilskroten, med tanke på att han skrev "Ni kommer aldig lösa wilmas mord"

Nä asså jag blir fan inte klok, finns många teorier men där finns alltid något annat som inte hör ihop.
Citera
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Vilken underbar pojkvän T verkar vara. Månar så otroligt om Ws vänner att han till och med bjuder in dom till sex. Fy fan vilken vidrig människa. En sak om flickvännen hakar på, men inte när hon inte vill vara med. Sen kan jag tycka att en kompis gör inte så. Men det är en annan historia. Tror nog inte att W ansåg de hade s k öppet förhållande. Och som jag förstår det fick inte W ens titta på nån annan kille. Hon fick inte ens kläs sig då DE tittade på HENNE. Den här historien är vidrig.

Men det är ok att han kn@llar andra tjejer i Ws närvaro. 15-åriga tjejer. Fy fan vilket äckel han är.
Citera
2020-05-28, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Men det är ok att han kn@llar andra tjejer i Ws närvaro. 15-åriga tjejer. Fy fan vilket äckel han är.
Japp. Drömkillen. I min värld hade han åkt ut så fort han ens börjat kräva tillgång till min mobil. Men jag har levt länge. Det har inte hon. Stackars unge.
Citera
2020-05-28, 20:34
Medlem
Troligast är att han slängde hennes kroppsdelar i sopcontainers hos de olika kunder samtidigt som han slängde städutrustning. Huvud har han inte hunnit med helt enkelt. Enligt mig är kontroll/trofé teorier överanalyserade och han hann aldrig eftersom han kände han hade ögon på sig, han kanske inte hade fler kunder den dagen? Han agerade i panik och surfade lite/tog ideer från darknet? Han höll på med bitcoins och då är det högst troligt att han surfade på darknet. Det kan inte vara mer komplicerat än så. Kroppsdelarna kommer nog aldrig att hittas eftersom de är kremerade i soptippen.
Citera
2020-05-28, 20:38
Medlem
Det nämns flertal ggr att kaminen var igång vid föräldrarnas besök och att det var väldigt varmt i lägenheten samtidigt som han hade fönster och balkongen öppen för att vädra... Kan han inte ha bränt upp hennes kroppsdelar?
Citera
Medlem
Caticorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dongle
Vet inte riktigt vad du är ute efter men kolla aktbilaga 136 sid 10 för att komplettera FUP och se om det hjälper dig.
Adresserna är maskade men tiderna finns.

TACK! Letade efter den.

Det var detta jag var ute efter:
https://forumbilder.com/i/r5eF

Uppfatta det som att T och W var där ganska mycket och kände att det behövdes utforskas mer. Fann bland annat en kyrkogård.
Citera
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KKND
”Dessutom lyfte försvaret fram att den åtalade inte lämnat lägenheten dagarna efter gärningen och inte heller att han ringt några samtal på natten eller gjort några sökningar på telefonen.”

Hur tänker försvaret där?

Det är ju pga att han har styckat och städat som han inte använder telefonen eller lämnar lägenheten.

Håller med!
Så urbota tomt påstående. Det säger inte ett skit...mer än att han haft så fullt upp med något i flera dagar i sitt hem. Städa städa städa....bort ALLT DET BLOD som bara numera är synligt med hjälp av BlueStar....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in