2020-05-28, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ApfelBirne
Men om de städade först efter att A kom hem, reagerade han inte på blodet mm? Eller så städade de bara ytligt först och sedan mer noga när A hade lagt sig? Hade detta då inte kunnat vänta tills nästa morgon när A är i skolan?
Lite blodstänk i handfatet o badkaret har dem nog bara snabbt sköljt bort, samt gömt kläder /handdukar sålänge. Sen har P städat maniskt i sin tripp, då man ofta blir hyper o paranoid lätt av ngt känslomässigt när man är påverkad!
Citera
2020-05-28, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ApfelBirne
Absolut, det kanske inte hade blivit skitig förrän senare men varför började hon blöda om hon var döende i överdos? Eller menar du att de försöker återuppliva henne o badrummet senare på natten och det är då hon får smällen? Men varför så mycket blod? Är det inte orimligt vid ett återupplivningsförsök?
Jo om det varit ett vanligt återupplivningsförsök. Nu har dem nog tatt i med våld för att få liv i henne i ren panik. Dem känner inte hur hårdhänta dem varit pga av sitt rus! Och allt har bara gått åt helvetet
Citera
2020-05-28, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malinsjoo87
Jo om det varit ett vanligt återupplivningsförsök. Nu har dem nog tatt i med våld för att få liv i henne i ren panik. Dem känner inte hur hårdhänta dem varit pga av sitt rus! Och allt har bara gått åt helvetet

Är inne på liknande spår, och undrar även hur P kunde ha massa stora sår på pannan och fingrarna. Tror inte ett dugg på deras förklaringar till det. Kan R slagit honom, kan han själv slagit sig själv efter att E dog?
Citera
2020-05-28, 18:29
Medlem
Geraldines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Amfetamin.

Nej.
Absolut precis tvärtom vill jag med bestämdhet hävda.
Citera
2020-05-28, 18:32
Medlem
Brukar inte det uppvisa samma skador i hjärnan vid trubbigt våld som vid skakning på barn?

Jag tror definitivt att E har fått för högdos, kanske precis fått dosen när A kommer hem. Senare får E antigen O.D / E.P (rullande ögon/ kräk).

Där de skakar henne för att väcka liv i henne, duschar bort kräk, trillar eller ev tappar henne i badet..
Citera
2020-05-28, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palmlejonet
Är inne på liknande spår, och undrar även hur P kunde ha massa stora sår på pannan och fingrarna. Tror inte ett dugg på deras förklaringar till det. Kan R slagit honom, kan han själv slagit sig själv efter att E dog?

Jag tror han hade sår på fingrarna för alt påtvingad kräkning pga högdos. Skadorna i ansiktet kan ju bero på att han själv trillade med E i badrummet när de tänkt skölja av henne eller något.
Citera
2020-05-28, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hvits3rk
Brukar inte det uppvisa samma skador i hjärnan vid trubbigt våld som vid skakning på barn?

Jag tror definitivt att E har fått för högdos, kanske precis fått dosen när A kommer hem. Senare får E antigen O.D / E.P (rullande ögon/ kräk).

Där de skakar henne för att väcka liv i henne, duschar bort kräk, trillar eller ev tappar henne i badet..

Skadorna är utanpå gjort med trubbigt våld. Det står i rättsläkares intyg. Så antingen slängde dem henne så hon slog till huvudet eller så ramlade del med henne i famnen så att hon flög.
Båda var ju bra nerdrogade.

Något jag undrar är då jag inte kommer ihåg. Vilken tid kom soc på jul?
18? Eller 20:30? För R sa 20:30 någonstans så börv lite förvånad
Citera
2020-05-28, 18:44
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Vad är det med familjemammans rosa hår?

Kolla här: https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ost/familjehemsmamman-nu-ar-det-upp-till-ratten-att-ge-esmeralda-upprattelse
Citera
2020-05-28, 18:45
Medlem
vanligajags avatar
Naturligtvis har R varit medveten om vad som hänt den kvällen E avled.
Hon har gått, stått och suttit - mitt i händelsernas centrum.
P har sprungit som en osalig ande fram och tillbaka ur E:s rum. Kollat, tjatat, skrikit. Mitt framför näsan på henne i soffan i vardagsrummet.
Patetiskt att försvara sig med att hon inte vet (visste) något.
Hur kan man INTE veta om att ens barn håller på att dö ?

Men bryr hon sig. Nej.
Varför framkommer ingenstans att hon är hysteriskt orolig över att hennes dotter HÅLLER PÅ ATT DÖ ?!
Hela tiden - i förhör, samtal med psykvården och mess - visar R sig bara orolig över att bli av med de andra barnen.

Hur kan de - med ett dött barn under en säng - sätta sig och ÄTA ?
Om man inte har trott dem fullkomligt galna bägge två redan innan, så måste man väl med den informationen inse att de kommer från en annan planet. Med helt andra referenser till världen omkring.

Deras försvar: hatet mot alla myndigheter.
Citera
2020-05-28, 18:49
Medlem
vanligajags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PetraParker
Min teori är att E redan låg döende när A kom hem omkring klockan 20.00 och att smällarna som grannen hört vid 00-01 var från tumultet med allt städande. Tycker mig minnas att A och/eller RG uppgett att E brukar gå och lägga sig relativt tidigt om kvällarna i förhållande till de övriga barnen?

A vittnade väl om att E var rosslig redan då?

Smällarna kom från städningen, helt klart.
Citera
2020-05-28, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanligajag
Naturligtvis har R varit medveten om vad som hänt den kvällen E avled.
Hon har gått, stått och suttit - mitt i händelsernas centrum.
P har sprungit som en osalig ande fram och tillbaka ur E:s rum. Kollat, tjatat, skrikit. Mitt framför näsan på henne i soffan i vardagsrummet.
Patetiskt att försvara sig med att hon inte vet (visste) något.
Hur kan man INTE veta om att ens barn håller på att dö ?

Men bryr hon sig. Nej.
Varför framkommer ingenstans att hon är hysteriskt orolig över att hennes dotter HÅLLER PÅ ATT DÖ ?!
Hela tiden - i förhör, samtal med psykvården och mess - visar R sig bara orolig över att bli av med de andra barnen.

Hur kan de - med ett dött barn under en säng - sätta sig och ÄTA ?
Om man inte har trott dem fullkomligt galna bägge två redan innan, så måste man väl med den informationen inse att de kommer från en annan planet. Med helt andra referenser till världen omkring.

Deras försvar: hatet mot alla myndigheter.

Håller med. Hela den här händelsen är helt chockerande. Allting.
Från att hon tvingas flytta tillbaka till nu. Allt är helt otroligt. Nerdrogad, psykiskt och fysiskt misshandel på en 3 åring, alltså EN 3 ÅRING. Man svälter henne, hoppas på henne för minsta lilla. Julafton. Ett enda leende. Man söker på allvarliga saker under januari. Och under hela tiden har "soc" insyn som dem önskar och gör ingenting.

Och nu. När barnet är dött. Kan föräldrarna inte ta sitt jävla ansvar någon gång i sitt liv och faktiskt säga som det är. Ett barn dör i deras föräldrarvård och dem kan inte en enda jävla sekund säga som det är.
Vi vet att du knarkar R. Det finns BEVIS
Vi vet att du har tryckt ner ditt egna barn. Det finns BEVIS.
Vi vet att du svälter dina egna barn. Det finns BEVIS.
Vi vet att du och P har orsakat hennes död. Det finns BEVIS.
Varför kan du inte bara sluta ljuga för en gångs skull och säga som det är. Du kommer leva med det här för alltid. Frågan är HUR du vill leva med det.
Citera
2020-05-28, 18:56
Medlem
vanligajags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Vad är det med familjemammans rosa hår?

Kolla här: https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ost/familjehemsmamman-nu-ar-det-upp-till-ratten-att-ge-esmeralda-upprattelse

Vad menar du ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in