2020-05-28, 16:59
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommerful90
Men vist det har vert anmeldelser på Hagen er jo dette noe som burde kommet ut. Har han vert voldelig før så skjønner jeg godt politiet vil sette søkelyset på han.
Men igjen så må han være dum som et brød vist han tror han ikke vil bli mistenkt når han har blitt anmeldt tidligere...
Terskelen for at media skal omtale tidligere lovbrudd er nok svært høy. Men det hintes jo. Tipper det kommer mer hvis det tas ut tiltale.
Hvis TH står bak så kan han ha skjønt at han ville bli førstemann til å bli mistenkt. Det forklarer hvorfor hele opplegget måtte regisseres slik som det ble gjort, med kidnappingshistorien, trusler mot barna, alibi og hele pakka.
Citera
2020-05-28, 17:01
Medlem
Jag köper hypotesen som Hunterr kom med (har grubblat på detsamma sen i går), att en medhjälpare kört TH:s bil till futurum och parkerat sin egen bil så den var tillgänglig för TH. Jag vet ingenting om hur det ser ut på kontoret på futurum, men kanske medhjälparen gått in och loggat på "paddan". Om han mot förmodan skulle möta nån kunde han säga att han TH väntade på honom i sitt rum.

Ang. RU, han ville ha TH att satsa flera miljoner i bitcoinprojektet. Kanske TH faktiskt gjorde det på en betingelse: Att RU skulle vara en del av planen att bli kvitt AEH. Betalning på ca 10 mill i kryptovaluta.
Citera
2020-05-28, 17:03
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
Ja det kan faktisk ha vært slik.

ELLER det kan feks ha vært annen støy i eller utenfor huset (som overdøvet ringelyden på AEs mobil) da TH ringte, og at denne støyen ikke var til stede under lydundersøkelsene.

Nei, guri, det har de sikker heller ikke tenkt på!

Så fint at du tenker på alt dette, kanskje du burde fortelle dette til Poltiiet, slik at du er sikker på at de har gjort undersøkelsene sine riktig!

For vi må jo for all del ikke tro at Politiet kan jobben sin, de er jo noen inkompetente drittsekker som er styrt av tunellsyn og statistikker.

Eller..?
Citera
2020-05-28, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlaDunk
Jeg kjenner også flere med veldig god råd som sier de ikke har råd til helgeturer, små hverdagsluksussaker etc fordi de er sparsommelig.
Jeg kjenner en milliardær som fremdeles bruker sin Nokia 3310-et eller annet fordi den dekker hans behov. Han har takket nei til gutteturer med bakgrunn i økonomi. Hqn vegrer seg å bruke penger på slikt.

Det er derfor de blir milliardærer. Man kan si mye stygt om gjerrige personer, men skal man skape verdier og arbeidsplasser i samfunnet, må man ha slike figurer blant oss.
Citera
2020-05-28, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Terskelen for at media skal omtale tidligere lovbrudd er nok svært høy. Men det hintes jo. Tipper det kommer mer hvis det tas ut tiltale.
Hvis TH står bak så kan han ha skjønt at han ville bli førstemann til å bli mistenkt. Det forklarer hvorfor hele opplegget måtte regisseres slik som det ble gjort, med kidnappingshistorien, trusler mot barna, alibi og hele pakka.

De må forholde seg til avgjørelsen om løslatelse, og kan ikke omtale disse forholdene i media. Tror også mange kvier seg for å stå fram, TH har mye penger og kan gå til sak.
Citera
2020-05-28, 17:06
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulholland007
Det er derfor de blir milliardærer. Man kan si mye stygt om gjerrige personer, men skal man skape verdier og arbeidsplasser i samfunnet, må man ha slike figurer blant oss.

Tull, slik oppfart krever investering, satsing, ikke gjerrighet.
Citera
2020-05-28, 17:06
Medlem
Citat:
.

Ikke overraskende at man finner ordet arrogant når man søker på navnet til denne mannen.

Skal politiet vinne tilbake tillit så tror jeg han må bort fra den saken.
Citera
2020-05-28, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Nei, guri, det har de sikker heller ikke tenkt på!

Så fint at du tenker på alt dette, kanskje du burde fortelle dette til Poltiiet, slik at du er sikker på at de har gjort undersøkelsene sine riktig!

For vi må jo for all del ikke tro at Politiet kan jobben sin, de er jo noen inkompetente drittsekker som er styrt av tunellsyn og statistikker.

Eller..?
Det kan faktisk hende at politiet ikke tenkte på det. Hvorfor skulle de foreta lydundersøkelsene sammen med en bestemt type støy som de eventuelt ikke hadde kjennskap til? Det kan ha vært en type støy som ikke er til stede alltid, men som var til stede under den oppringningen, og som TH eventuelt ikke fortalte om fordi han eventuelt ikke registrerte den støyen eller eventuelt ikke husket den støyen.

Ja, POLITIET burde tenke på dette og ta med dette i sine beregninger. BRØSKE er du der?
Citera
2020-05-28, 17:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mulholland007
Ikke overraskende at man finner ordet arrogant når man søker på navnet til denne mannen.

Skal politiet vinne tilbake tillit så tror jeg han må bort fra den saken.
Jeg fikk ikke med meg hvem det er snakk om her. Ble nysgjerrig nå
Citera
2020-05-28, 17:14
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Det kan faktisk hende at politiet ikke tenkte på det. Hvorfor skulle de foreta lydundersøkelsene sammen med en bestemt type støy som de eventuelt ikke hadde kjennskap til? Det kan ha vært en type støy som ikke er til stede alltid, men som var til stede under den oppringningen, og som TH eventuelt ikke fortalte om fordi han eventuelt ikke registrerte den støyen eller eventuelt ikke husket den støyen.

Ja, POLITIET burde tenke på dette og ta med dette i sine beregninger. BRØSKE er du der?

Du må nok rope høyere, tror ikke du finner noe Politi her på sladderforumet.

De får alt sladderet (som ikke egentlig er sladder) fra førstehåndskildene.

Hvis vi er heldige så drypper litt av det til oss også.
Citera
2020-05-28, 17:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Tull, slik oppfart krever investering, satsing, ikke gjerrighet.
Mener du at TH aldri har satset? Man blir ikke rik uten at man tør å satse!
Citera
2020-05-28, 17:15
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Jeg fikk ikke med meg hvem det er snakk om her. Ble nysgjerrig nå

Haris Hrenovica, hvis jeg har stavet det riktig. Politiets påtaleadvokat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in