Citat:
Ursprungligen postat av
RoyalTrash
Jag tycker också hatet mot Tegnell går överstyr här ibland, även fast jag har förståelse över att många är förbannade.
Men det handlar ju om att sända ut signaler. Tegnell har varit i skottgluggen regelbundet pga hans missar. Hans läromästare Giesecke har gjort bort sig med sina gissningar gång på gång, träffade sedan barnbarnen tvärt emot rekommendationerna och har nu även gjort sig skyldig till något många anser är brottsligt med faktureringarna från när han suttit och gjort sina felaktiga och samhällsfarliga gissningar och val som sedan tusentals ser och kanske tar efter. Tegnell fick även kritik av Italiens ambassadör senast igår för sina felaktiga uttalanden.
Då kanske det smartaste inte är att hålla en intervju och låtas sig fotas med en öl på en uteservering? Jag förstår att folk reagerar faktiskt. Dessa personer borde vara de som föregår med godast exempel i krisen men precis som med mycket annat känns det inte som de tänkte till här.
Tegnell riggade inte en intervju på en gles uteservering. Det var en journalist på AB som gick fram och frågade om han fick ta foto, hyenan är journalisten. Tegnell gjorde inget fel, han stödjer den svenska ekonomin och tar ansvar för detta med avstånd.
Denna tråd likt en del andra trådar har dragit till sig FBs hög av hatare och drevare. Har sett dom i andra trådar. De bryr sig föga om att äldre och sjuka människor dör, än mindre om Sverige även om de ofta kallar sig Sväärjevänner. De är här på FB för att hata. Just nu är det Tegnell, FHM som får dom att må lite bättre än stund efter dom har spytt galla.