Citat:
Ursprungligen postat av
Engineer
Vad är det för åklagare du pratar om?
Brf ville säga upp kontraktet med Midan i förtid och gick till domstol men de förlorade och betalar då både sina egna och Midans kostnader.
"Syftet med kontraktet var för att man" vem är man? Det är Brf och Midan som ingått ett hyresavtal från början.
Du försöker se någon konspiration där det inte finns någon.
Va. Skojar du? eller är du full.Vem ger folk rättegångskostnader. Jo domstolar efter att åklagare vunnit målet dom var där för.
Du behöver tydligen lite hjälp innan tråden spårar ur helt.
Jag är extremt intresserad av varför svartskallar tilläts öppna och inreda pizza i BRF fastigheten. Fanns det svenskar som samtidigt visade intresse att öppna restaurang i fastigheten som jag är hundra procent säker på att svenska ägarna till BRF skulle föredra som ägare i stället för nyanlända. Blev ägarna till BRF beordrade av svartskalledaltande myndigheter som gett blattarna etableringsbidrag i miljonklassen som svenskar inte får som dessutom fick kontraktet. Efter ett tag klagade samtliga i och omkring fastigheten över irriterande störningar från pizzan. Trots flera påstötningar ignorerade man klagomålen tills BRF ledsnade som vräkte ägarna vilket man har rätt till som BRF ägare. Men eftersom det var svartskallar visste dom att man kunde lämna ärendet till Hyresnämden och där vinna som beordrade BRF att ge tillbaks kontraktet och för att ha blivit trackaserade i ett halvår, dessutom fick en halv miljon i rättegångskostnader. Otack är världens lön.
Jag vill att du åker till Hornsberg och kollar hur många restauranger det finns i området och hur många av dom som ägs av svenskar. Det borde vara 8 av 10, men jag är helt säker på att samtliga ägs av svartskallar som alla fått etableringsbidrag i miljonklassen. Snacka om rasism mot oss svenskar.