2020-05-27, 15:50
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Nu är han väl bara impulsiv, Paolo, men lite skumt att skaffa advokat när han inte ens delgivits misstanke. Kanske är det något mer han är rädd skall dyka upp...?

Min tanke också.
Mota Olle i grind med stenhårda Martinson, när det ännu okända kommer ut?

Citera
2020-05-27, 15:52
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Min tanke också.

Han kanske är rädd att de häktade balkan-killarna ska gola ner honom?

Vilken soppa det blev av alla såser...
Citera
2020-05-27, 15:57
Medlem
Citat:
Min tanke också.

Jamen någonting var väl orsaken till att han satt där i teve4soffan och flåsade. Det var så skumt om han nu bara skulle erkänna att han köpt sex. Men nu har han alltså en advokat som talar om att han kommer att neka OM han skulle bli delgiven misstanke.
Citera
2020-05-27, 16:02
Avstängd
Citat:
...

Att välja Thomas Martinson är som att resa sig upp inför alla och säga;
Hej, jag heter NN och jag är kriminell.

Det är ju det som är själva poängen med att välja såna advokater, man värnar sitt varumärke.
Citera
2020-05-27, 16:10
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BWisser
Det är ju det som är själva poängen med att välja såna advokater, man värnar sitt varumärke.

Idiot o naiv som jag var så trodde jag att PR höll sitt skit under radarn.
Men. Vad finns att förlora nu?
Och nån Image måste han ju ha.

Citera
2020-05-27, 16:19
Medlem
Vitsippan_79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av temadag
Jamen någonting var väl orsaken till att han satt där i teve4soffan och flåsade. Det var så skumt om han nu bara skulle erkänna att han köpt sex. Men nu har han alltså en advokat som talar om att han kommer att neka OM han skulle bli delgiven misstanke.
Det därmed oaktsam våldtäkt, är väl bara att skylla ifrån sig och säga att Jenny Strömstedt eller någon annan på TV4 sagt åt hon att säga det där med "säkert någon som var dittvingad"
Citera
2020-05-27, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Skärp dig din lus, Paolo är för helvete inte någon våldtäktsman
Förmodligen något du önskar, håll dig till "kosken" och sluta fantisera.

Hans "besök" var nog mycket präglat av dominans och aggression -säkert påminnande om våldtäkt.
Eftersom han måste betala nån för att tolerera det,, när han enkelt hade kunnat ragga upp vilket fan som helst. . Brudarna hänger ju i klasar?

Alltså var det nog inte nåt romantiskt sex horan fick uppleva -snarare liknande våldtäkt, dessutom visste han att hon kanske inte var där frivilligt -denna vetenskap kanske tände honom säkert ytterligare = våldtäkt!
Senast redigerad av Stina2017 2020-05-27 kl. 16:23.
Citera
2020-05-27, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
varför då? vad ska han kompenseras för?

Sparken från tv4 och från alla som blockera honom
ex Timell fick 8.9 miljoner för spark av tv4 när han pilla lite i badtunna

svensk rättsystem är korrupt
Citera
2020-05-27, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Jag är förvånad över att det höll så länge, antingen är hon korkad och naiv eller så accepterade hon hans otroheter.

Paolo, om du läser detta så kan jag tala om för dig att du finns på en lista, jag har läst den listan, du och några andra pseudokändisar till borde sluta ligga med prostituerade.... Ditt nästa äktenskap skulle antagligen må bra av det.

Inlägg från Juli 2012

Indicier på att det inte var Robertos första... =)

Undra vilka andra kändisar det var?
Citera
2020-05-27, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Det är så vidrigt liksom att försvara sexköp och våldtäktsmän. Hur kan han skita ner sig så mycket? Låt PR dras i smutsen på egen hand. Det borde vara så att varje dag kommer nya avslöjanden om honom som en varning till andra gubbslem.
Ja, han skulle kört nedför drottninggatan med lastbil istället, då hade han kunnat välja och vraka bland advokaterna.
Citera
2020-05-27, 16:31
Medlem
Vasectomaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av temadag

Han kanske är delägare i hallickfirman? Och var bara där för att provköra varorna.
Citera
2020-05-27, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stina2017
Hans "besök" var nog mycket präglat av dominans och aggression -säkert påminnande om våldtäkt.
Eftersom han måste betala nån för att tolerera det,, när han enkelt hade kunnat ragga upp vilket fan som helst. . Brudarna hänger ju i klasar?

Alltså var det nog inte nåt romantiskt sex horan fick uppleva -snarare liknande våldtäkt, dessutom visste han att hon kanske inte var där frivilligt -denna vetenskap kanske tände honom säkert ytterligare = våldtäkt!
Det var klädsamt att du vävde in några "nog" och "kanske" i dina bdsm-porriga fantasier om Paolos sexliv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in