Citat:
Ursprungligen postat av
assurbanipal999
Det är du som inte förstår att sverige är enda landet i världen som skiter i sitt eget folk har hittar på dumma sviniga ursäkter som du gör. Sverige är enda landet där det finns så många skitmänniskor som du som inte tänker offra sig för att rädda livet på sina landsmän. För det är bara det det handlar om, ditt jävla svin. Om du och dina skitmänniskor till polare hade offrats sig så kunde man rädda livet på sina landsmän. Men du skiter totalt i dina landsmän. Du låter de hellre dö än att ställa upp för dem. Du är helt enkelt ett stort äckligt svin.
Oj så många gånger du lyckades använda ordet svin...värt en applåd.
Du har rätt i en sak, nämligen att jag fullständigt skiter i »landsmän«. Varför skulle jag bry mig ett skvatt mer om dig än om en tysk som jag inte heller känner. Ni är lika ointressanta för mig. Skulle jag se att tysken höll på att drunkna skulle jag inte börja med att fråga om nationalitet. Jag skulle se till att rädda vederbörande fortast möjligt.
Jag ursäktar för övrigt ingenting angående vad Sverige gör eller inte gör. Jag har inget ansvar för svensk politik och tänker inte ta det heller.
Problemet i Sverige är en illa fungerande äldreomsorg där det årligen dör många i onödan. Det är bara du och andra knallkorkar som plötsligt fått upp ögonen för det när de dör i covid-19 i stället för något annat.