Citat:
Ursprungligen postat av
Caticorn
👍👍👍
Ingen fara för min del, så sett.
Men har med dej och ett par till fått klarhet i dessa lappar, som jag fick för mej var en lapp.
Nåväl, allt utrett och klart!
Tack!
Citat:
Ursprungligen postat av
divadnil
Är enig med dig att jag inte tror att wilma är speciellt långt borta och att hon är hel förutom huvudet då. Anledningen till att jag tror det är just detta med allt jobb som måste läggas ner på att dela henne. 6 timmars arbete att dela en kropp, Nej jag tror inte han varken har orkat eller hunnit det. Han började med huvudet men sen orkade han säkert inte mer. Allt annat han gjort för att försvåra att han ska bli fast är ju taffligt gjort. Åker iväg med tåget och betalar ungdomsbiljett med hennes kort troligen för att få det som att se ut att hon åkt till Göteborg men glömmer ta med hennes telefon. Paketerar huvudet men hinner inte få iväg det hemifrån. Säger att Wilma gick hemifrån och tog med sig sina grejor, men han ser inte till att göra sig av med hennes väska, skor, kappa, smink, telefon. Allt är taffligt gjort. Städningen är under all kritik. Knivarna ligger kvar i diskhon odiskade (om jag uppfattat det rätt) med hennes blod på etc. Hon kan mycket väl vara slängd i närmsta brunn...
Precis så!! Har haft exakt samma tankar. För han har som du säger, gjort allt halvdant. Taffligt. Stressat. Insåg hur svårt det var med huvudet och därav gjort sig av med kroppen, men inte allt för långt hemifrån.
Och de fem gånger han varit hem från jobb tror jag är beror på att han velat få med sig blodiga kläder, kuddvadet osv.. Saker som är bevis. Inte kroppen utan annat.
Intressant att vi tänkt lika, eller det var roligt att höra någon annan säga samma teori då känslan för mig verkar vara så självklart att det är så.