Citat:
Ursprungligen postat av
MrBarnaby
Ha ha, ja det är sant
Det finns några mer eller mindre tänkbara varianter men själv har jag landat i den slutsats jag skrev om tidigare som den
rimligaste. Detta utifrån mejltidslinje under kvällen, SD:s förklaring i brevet till TR och sedan vad jag själv kunnat testa och observera kring 23.34-händelsen (den cachehistorik som finns i fup stämmer överens med mina egna tester).
Minns ej vart i bibban med förhör osv, men Steffe berättar för Jelly att googles platsprecition inte visar helt exakt. Ibland om han går lite runt ikring, kan google visa ett rakt streck.
Varför har han så frekvent kontrollerat hur platsangivelserna stämmer med verkligheten? Det är återkommande..
Jag blir så frustrerad över att bff Jelly inte kan öppna munnen och tala klarspråk.
Han vet nog till 100% vad som skett.
I någon mån är det så att han omedvetet i stunden, hjälpt Steffe med undanskaffande av bevis.
När han smög runt på natten och bajsade hos Steffe, tog han med någon usb-liknande datorgrej, från Steffe, vad var det?
Jag tror inte HD kommer berätta sanningen, hon är för kuvad. Jelly däremot ska nog svettas lite.
Det handlar om att gå på den svagaste länken i kedjan.