Citat:
Ursprungligen postat av
alicia66
Vart har han gjort av resväskan med en som bålen? Utan bil kan han inte tagit sig så långt. Låren är inte så små heller dom får inte plats i en handvätska. Doft molekyler går ner i underlaget spela ingen roll om du spola på ytan. Dom "dunstar" med tiden så det kan ha varit avgörande här. När hunden markerar på sängen kan det ha varit vittringen från garderoben jag tycker det ser ut som om hunden markerar mer på vittring än plats. Jo du underskattar en hundnos.
Är det jag som som undervärderade hundnosen? En sökhund, som kostar hundratusentals kronor att ta fram, markerar i sängen p.g.a ett huvud i garderoben... herrejävlar.
"Resväska" tänkte jag mig som ett exempel, kan väl lika gärna varit en sopsäck. Tror att en i tråden ofta luftad teori, att kroppsdelarna fördelats mellan olika soprum för att slutligen hamna i kommunens sopförbränningsanläggning, är den mest sannolika.
Nu kan jag tänka mig en logisk förklaring till att huvudet inte utlöser en reaktion hos hunden, men den är ot, och jag är färdig med dig i den här tråden.