Citat:
Ursprungligen postat av
8711
Notera hur aftonbladet och expressen hysteriskt försöker dölja vem den här utlänningen är för sina läsare, under påståenden om "pressetiska regler". Dessa regler gäller uppenbart inte om man är av en annan åsikt eller är dissident i det här landet, för samma tidning samma dag hänger ut icke dömda för bagatellbrott där vänsterextremister trakasserat ett politiskt möte och mötesdeltagarna besvarat dessa trakasserier, en ren skitsak, men det hängs man ut för i samma tidning samma dag som man pixlar och döljer Wilmas uppenbara mördare.
Andas flicka lilla, andas... I den här tråden diskuterar vi kring mordet av Wilma. Det finns fullt av andra trådar där du kan vädra ditt missnöje med svenska medier. Så kräla vidare...
OT. Jag hoppas verkligen att han får livstid det aset! Tycker att förundersökningen är gedigen och bra genomförd. Fick ett riktigt wtf-moment när man såg allt blod i bluestar-bilderna! Och skadorna på huvudet verkar ju indikera våld, så jag tror han åker dit! Men som någon var inne på tidigare, han kommer säkert att dra "den-okände-mördaren-som-jag-inte-vågar-ange" kortet, och då finns ju alltid risken att han bara åker dit för griftefridsbrott.