Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-05-25, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Men förstår du inte de vitt spretande och lika vitt skilda ”fantasier” om var just denna kvinna på hela jorden som just Roberto dippade i finns.

Jag har 5 olika spekulationer.
Räcker inte det för att visa att vi ingenting vet.

Men det är väl självklart att jag begriper.

Insatsen leddes av Norrmalmspolisen. På plats vid razzian var även polisens ungdomsgrupp, människohandelsgrupp och socialförvaltningen.

Människohandelsgruppen fanns redan på plats vid razzian. Det tyder på ett omsorgsfullt planerande. De har nog en hel del att gå på redan i detta nu.
Citera
2020-05-25, 22:43
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av temadag
Det tar inte 70 dagar längre att åka jorden runt. Det går snabbare nu, namnbyten sker lika ofta som väskbyten, utseenden ändras och informationen kommer snabbt ut så fort en hora sätter foten i ett nytt land. Och då menar jag VARJE hora. Alla håller man reda på.

Folk är så dum att man vet inte om man ska skratta ihjäl sig eller låta bli. Varför skulle horan ha sålt frivilligt till Paolo om hon var utsatt för människohandel. Och nu var i Belgien och Dubai och Marrakesh samtidugt.

Men förstår du inte de vitt spretande och de lika vitt skilda ”fantasier” om var just denna kvinna på hela jorden som just Roberto dippade i finns.

Jag har 5 olika spekulationer. Som det spekuleras i just nu
Räcker inte det för att visa att vi ingenting vet.

Citera
2020-05-25, 23:18
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Nu när utredningen sväller borde väl de andra gubbarna som också åkte fast i razzian vara åtalade för oaktsam våldtäkt och sådant och inte bara Paolo eller anser man att han var värst?
Paolo är inte åtalad
Citera
2020-05-25, 23:23
Medlem
dobbelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Paolo är inte åtalad
Om kvinnan som Paolo lattjade med inte vill delta i utredningen, eller har lämnat landet,
har jag svårt och förstå hur man skall kunna åtala överhuvudtaget?
Hon tjänar dessutom ingenting på att ställa upp, utan blir ju bara en kostnad med
förlorad arbetstid.
Senast redigerad av dobbelina 2020-05-25 kl. 23:27.
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Nej så kommer det inte bli. Paolo blev anmäld för oaktsam våldtäkt efter sitt uttalande i intervjun med Jenny Strömstedt.

Detta faller ju under allmänt årtal, så det kan de visst bli.
Citera
Medlem
KnugenAfKnungsans avatar
Ja, vore intressant att veta vilka konton på sociala medier hallickarna använde?
Aftonbladet vet ju tydligen vilka dom är.
The future depends on what you want to do today är ett citat från Mahatma Ghandi.
Citera
2020-05-25, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dobbelina
Om kvinnan som Paolo lattjade med inte vill delta i utredningen, eller har lämnat landet,

De har väl spanat på dem att bra tag, säkrat diverse bevis, tror du inte?
Citera
2020-05-25, 23:28
Medlem
ArmandDuplantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
Jag tror på karma, Jing o Jang om man har sex med ett luder då ska man för sin egen skull inte heller låtsas som något annat, det vidrigaste det är män som frälser världen med kuken, han gör en god gärning, ger dem utsatta pengar men också det att han kräver känslor tillbaka, det räcker inte att horan utför sex utan att hon ska även ge av sitt inre, en dubbel förnedring, en monumental kränkning, dem hittas i sumpen, i snusket, gnidna djävlar som ska ha sex med sina korvören och sedan skryter dom för andra män om vilka karlar dom är, hur många kvinnor som dem får.

Så att där så tänker du rätt att ett luder är ett luder och gör man det då ska man fan stå för det hela vägen att man gjorde det för att få knulla som ett äckligt svin och inget annat.

En Eskort balanserar karmat, hennes tjänster kostar så pass mycket att man kan undra vem det är som lurar vem?
Jag har träffat sådana kvinnor i olika sammanhang, dom är respekterade och många av dem äger talanger som ligger långt över en vanlig kvinnas.
Dom kan fungera som värdinnor, dom är proffs och då kan man börja prata om ett yrke.

Vem som lurar vem är irrelevant i fråga om klass, lika lite har vilka kvalitéer damen i fråga besitter eller om hon anses vara "respekterad" eller inte med frågan att göra. Så länge hennes "värdinneuppdrag" uttalat eller underförstått innefattar sexuella tjänster är hon lika mycket ett luder som de du benämner som sprutluder, och den enes yrke har inte mer av min respekt än den andres.
Citera
2020-05-25, 23:31
Medlem
dobbelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av temadag
De har väl spanat på dem att bra tag, säkrat diverse bevis, tror du inte?
För prostitution kanske, men oaktsam våldtäkt inte en chans.
Deltar inte kvinnan i utredningen blir det ju hörsägen i bästa fall.
Förstår inte hur man skall kunna få en fällande dom utan hennes deltagande?
Citera
2020-05-25, 23:37
Medlem
Citat:
För prostitution kanske, men oaktsam våldtäkt inte en chans.
Deltar inte kvinnan i utredningen blir det ju hörsägen i bästa fall.
Förstår inte hur man skall kunna få en fällande dom utan hennes deltagande?

Det kan väl vara så att Paolo fått uppgifter om var kvinnan finns och pris av en av hallickarna via text?
Citera
2020-05-25, 23:43
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Nu när utredningen sväller borde väl de andra gubbarna som också åkte fast i razzian vara åtalade för oaktsam våldtäkt och sådant och inte bara Paolo eller anser man att han var värst?
Han var den enda som gick ut i TV och berättade att han var införstådd med att det troligen inte var frivilligt och inte trevligt för kvinnan.

De andra höll käft, skrev på sina strafförelägganden och smet hem ...
Citera
2020-05-25, 23:44
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Hon tjänar dessutom ingenting på att ställa upp, utan blir ju bara en kostnad med
förlorad arbetstid.
Man åtalar ändå om det finns tillräckligt som talar för att brottet har begåtts.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in