2020-05-25, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Och LW ville inte unna SDs och HDs barn att kunna göra detsamma tydligen.

Huruvida familjen Davidsson har familjerutiner är mig okänt.
Citera
2020-05-25, 22:07
Medlem
Citat:
JG verkar för mig lite grann övernitiskt rättrådig.

JG har tidigare vid ett flertal tillfällen transmitterat avföringsbilder till sin dödspolare Mållganísten SD, tycker du att det är ett normalt beteende från JG's sida att fotografera sin egen avföring och sedan därefter skicka sådana bilder till sin dödspolare SD som också vederbörande mottagit med tillfredsställelse?

Mvh/ @JokerMannen
Citera
2020-05-25, 22:09
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fleudhesten
Det finns ingenting som tyder på att mordet har någon som helst anknytning till pastorskap eller religion!
Jag har ingenstans påpekat att E bör leva med skuld, Lena var en singelkvinna som hade all rätt att dejta och därmed borde det inte vara hela världen om en kille sover över. Men sånt tycks vara helt otänkbart och smutsigt för er religiösa.
Och beträffande A tycks förhållandet med modern varit väldigt bra så nej, det var inte synd om honom. Nu är det däremot väldigt synd om honom, han har inte längre en mor.

OffT
Ska du spamma sönder tråden hela natten igen med din smutskastning av LW?
Det är det enda du och ett par till ägnar er åt. Kräks på Er

Hon hade all rätt att dejta men hon var ganska vårdslös med såväl de hon dejtade och sina barn just i det att hon hymlade med det. Är man seriös med aktuell pojkvän kan man ju presentera dem för barnen under mer neutrala former, göra något tillsammans istället för att såväl ungen som dejten ska ställas i en situation där båda kanske känner att de tränger sig på?
Än mer om det var så att hon hade bytt med UW med påstående att hon skulle bort?
Citera
2020-05-25, 22:09
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark

Det är viktigt för alla skilsmässobarn att ha nära mellan föräldrarna och kunna gå emellan. Inte bara för Lenas barn. Vad har det med Davidssons rutiner att göra? Det handlar om barnpsykologi.

Men Lena ville inte att HD skulle få bo nära sina barn. Egoistiskt. Det är denna själviskhet som gjorde att hon inledde affären med deras far från början och som till slut blev hennes död.
Citera
2020-05-25, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Tack för hjälpen!

Förstår jag dig rätt; det hittades inga trosskydd som var Lenas?
Minns att trosorna inte påvisade positivt för blod.

Jag har också svårt att tro att det var tre män som vittnade om blod vid sex.

Jag hittar inget om det i varje fall. Endast ett trosskydd som satt i trosan hon hade på sig.
Citera
2020-05-25, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
JG har tidigare vid ett flertal tillfällen transmitterat avföringsbilder till sin dödspolare Mållganísten SD, tycker du att det är ett normalt beteende från JG's sida att fotografera sin egen avföring och sedan därefter skicka sådana bilder till sin dödspolare SD som också vederbörande mottagit med tillfredsställelse?

Mvh/ @JokerMannen

Nej absolut inte men han kanske ville delge för SD vad han gör inne i kåken, han kanske var orolig att SD trodde han snokade eller nåt?
Citera
2020-05-25, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark

Ooookaaayyy.... men du vet att HD och SD har gemensamma minderåriga barn och att det vanligaste är att man har delad vårdnad vid separation. Har du någon anledning att tro att inte liknande överväganden som de LW och UW gjort vid sin separation inte skulle vara för handen vid SDs och HDs separation? Om du inte anser det vore det intressant om du kan utveckla varför.

Eller anser du att en kvinnas exman eller exmannens älskarinna ska bestämma var hon ska bosätta sig?
Citera
2020-05-25, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Det är viktigt för alla skilsmässobarn att ha nära mellan föräldrarna och kunna gå emellan. Inte bara för Lenas barn. Vad har det med Davidssons rutiner att göra? Det handlar om barnpsykologi.

Men Lena ville inte att HD skulle få bo nära sina barn. Egoistiskt. Det är denna själviskhet som gjorde att hon inledde affären med deras far från början och som till slut blev hennes död.

Och att hon själv inte insåg hur småaktig och själviskt ful hon framstår med att ens andas tanken.
Citera
2020-05-25, 22:37
Medlem
pittsmurfen2000s avatar
Stefan var väl inte så mån om att ha barnen hos sig en tid innan mordet, eller rakt av emot det? Det var ju väldigt svårt där för dem att ens komma fram till var barnen hade varit under dagarna kring mordet. Men det var hos morföräldrarna va? Jo juste. Det var därför det var dumt av Stefan att skylla bortställandet av vattenspridaren längst in i växthuset på dem.
Citera
2020-05-25, 22:39
Medlem
Smhfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen

Mvh/ @JokerMannen

Att JG vid ett flertal tillfällen översänt avföringsbilder till SD, har jag missat, finns det att se i FUP, vad jag har kunnat se och läsa mig till i FUP är att JG skickar ett foto när han är i SD:s bostad sittandes på SD:s toalett, ngr avföringsbilder har jag inte sett.

Det blir mera trovärdigt om du kan ange Aktb och sidnr till det, väntar med spänning.
Citera
2020-05-25, 22:41
Medlem
Citat:
Ooookaaayyy.... men du vet att HD och SD har gemensamma minderåriga barn och att det vanligaste är att man har delad vårdnad vid separation. Har du någon anledning att tro att inte liknande överväganden som de LW och UW gjort vid sin separation inte skulle vara för handen vid SDs och HDs separation? Om du inte anser det vore det intressant om du kan utveckla varför.

Eller anser du att en kvinnas exman eller exmannens älskarinna ska bestämma var hon ska bosätta sig?

Familjetraditioner utvecklas från barnen är små, åtminstone vad jag minns följde varje jul tryggt samma mönster. Den skapas under hela uppväxten. Återkommande. Ett kitt som håller samman.

Ingen familjerelation är den andra lik.
Citera
2020-05-25, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Jag brukar inte svara dig, men jag vill ändå kliva in och säga att jag framhärdar i att man inte får döda. Inte ens de älskarinnor som är så själviska att de inte önskar att älskarens ex ska bosätta sig med fri sikt in i deras vardagsrum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in