2020-02-26, 06:52
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverduk
Ursäkta men det där är idiotiskt tänk. Kör nya övningar, hitta en ny disciplin, testa vegetarianism. Man måste inte vara så jävla stor.

Haha, du har nog verkligen missförstått vad det är för folk på detta forum, eller så trollar du medvetet kompis.
Citera
2020-02-26, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ALSGLOBAL
Med de resultaten har du förmodligen mycket att hämta på att ändra träning och kost istället för preppa. För satan du är ju knappt stark. Vad väger du?

strax under 100kg
Citera
2020-02-26, 11:29
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beechrider
Pkt 4, skulle kunna vara tillämplig på exempelvis MK-677, eftersom det sägs hjälpa kroppen att utsöndra mer tillväxthormon. Men, MK-677, är ju inte, per definition, en SARM.

Jag hävdar bestämt att mk677 går under dopinglag då det höjer igf1 och hgh. Sarms som rad140, Ostarine eller lgd finns inget rättspraxis på vad jag vet och de höjer inte testosteronet så att de hamnar under paragraf 4 tror jag inte.

Mvh
Citera
2020-02-26, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marojiv
strax under 100kg

Då kan jag garantera dig att du har massor att hämta utan prepp. Jag är jämnstark med dig, väger 80kg, tränat seriöst 6 mån (tränade massor som ung dock) och aldrig preppat. Dessutom har jag lågt testovärde och nyss fått recept på en gel så jag får normala nivåer förhoppningsvis.
Citera
2020-03-05, 08:31
Medlem
No more gains for you I'm du inte kör en kur så är det bara , fattar inte varför man tränar utan aas bra trist att jobba ihjäl sej för lite gains
Citera
2020-03-05, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amnesia5150
No more gains for you I'm du inte kör en kur så är det bara , fattar inte varför man tränar utan aas bra trist att jobba ihjäl sej för lite gains

Kanske för att man faktiskt tycker om att träna!?

Kanske för att inte det visuella resultatet är det enda som räknas?!
Citera
2020-03-05, 15:21
Medlem
Roidberts avatar
SARMs kan vara lagligt baserat på vad lagen säger. Hur det ser ut i praktiken vågar jag inte yttra mig om, men du bör vara beredd på att du kan få problem med lagen om det kommer fram att du har använt SARMs.

Finns en gammal tråd som täcker ämnet: (FB) Är det lagligt att köpa SARMs & Arimistane på nätet?
Citera
2020-03-05, 17:39
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
SARMs kan vara lagligt baserat på vad lagen säger. Hur det ser ut i praktiken vågar jag inte yttra mig om, men du bör vara beredd på att du kan få problem med lagen om det kommer fram att du har använt SARMs.

Finns en gammal tråd som täcker ämnet: (FB) Är det lagligt att köpa SARMs & Arimistane på nätet?

SARMs är helt lagligt att köpa samt använda i Sverige. Det som är olagligt är att sälja SARMs inom Sveriges gränser. Därför måste man köpa det på svarta marknaden inom Sverige eller beställa från England eller Polen och hoppas på att det inte fastnar i tullen. Om det mot förmodan fastnar i tullen så får det dock inga rättsliga följder för mottagaren.
Citera
2020-03-06, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beechrider
Kanske för att man faktiskt tycker om att träna!?

Kanske för att inte det visuella resultatet är det enda som räknas?!
Jag håller på med bodybuilding det visuella är typ hela poängen
Citera
2020-05-25, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
SARMs är helt lagligt att köpa samt använda i Sverige. Det som är olagligt är att sälja SARMs inom Sveriges gränser. Därför måste man köpa det på svarta marknaden inom Sverige eller beställa från England eller Polen och hoppas på att det inte fastnar i tullen. Om det mot förmodan fastnar i tullen så får det dock inga rättsliga följder för mottagaren.

Tack ska du ha för svaret!
Citera
2020-05-25, 14:35
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar

Finns det något domslut på någon som torskat med sarms?

MVH
Citera
2020-05-25, 14:38
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadmotherfucker
Finns det något domslut på någon som torskat med sarms?

MVH

Inte vad jag känner till. Det enda jag vet är att SARMs är otillåtet att använda inom elitidrott och body building och liknande, men inte för gemene man som inte tävlar inom något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in