Jag höll på att missa att jag inatt (kl 00.48) blivit "mästrad" av Medinsyn. Länk till hens inlägg:
www.flashback.org/sp71710760
Bakgrunden handlar om att jag i flera inlägg, varav ett igår, ställt några frågor till Medinsyn.
Mina frågor från igår:
"Har du några tankar om för vems skull LW medverkade till att fortsätta hålla deras möten hemliga?"
"Har du fått veta något om när i tid han berättade för HD att det intima förhållandet med LW hade fortsatt?"
"Har du fått veta varför HD:s pappa kom med en lånedator och mobil medan SD satt anhållen på tisdagskvällen? Hur kunde HD och SOA veta att SD:s saker skulle bli beslagtagna när han endast var kallad till ett andra förhör?"
Medinsyn:
Nej Honan6, jag kommer inte att besvara dina frågor. Du och tråden generellt förefaller inte vara intresserade av sanningen tyvärr. Du borde hanterat mina ord annorlunda. Fö är "Nordsjön" ett begrepp som innefattar fler loggar av samma typ som de LW ej ville logga just på Nordsjön.
Medinsyn: "...Du och tråden generellt förefaller inte vara intresserade av sanningen tyvärr..."
Jag: Jo, det är just sanningen jag och säkert många med mig är intresserad av.
Medinsyn: "...Du borde hanterat mina ord annorlunda...."
Jag: Jag förstår inte vad Medinsyn menar. På vilket sätt menar hen att jag har hanterat dina ord? Vilka ord borde jag hanterat annorlunda?
Medinsyn: "...Fö är "Nordsjön" ett begrepp som innefattar fler loggar av samma typ som de LW ej ville logga just på Nordsjön."
Jag: Jag har förstått att Nordsjöns ö är en serie av traditionella cacher med en Final. Menar Medinsyn att LW inte ville logga just den typer av cacher? Varför skulle hon ta dem om hon inte ville logga dem? Det verkar rimligare att hon lät bli att logga för att fortsätta ge sken av att hon inte fortsatt smyga med SD.
Medinsyn: "Du borde deltagit under rättegångsdagarna då det mesta besvarades där."
Jag:
Medinsyn kan inte veta om jag var på rättegångsdagarna eller inte.
Medinsyn:
"Kan förresten nämna att att det inte VERKAR som om SD försökt förklara blod på skon och tvättmaskinen genom blödningar vid sex. Läs förhören
"
Jag:
Medinsyn förstärker ordet VERKAR. Hen är alltså inte säker på saken med andra ord.
Jag har läst förhören med SD. De två första och de som hölls under utredningshäktningen är de som jag upplever som mest intressanta.
Medinsyn:
"Ha, just. Du mfl talar om SDs dåliga minne, och noterar att han minns vilka shorts han bar 14/5-18. Det är fel. Det verkar som om "tråden" har dåligt minne. Läs förhör, delta under rättegångsdagar och titta på bilder. Så lär man sig saker."
Jag:
Vad det gäller shortsen så utgick jag ifrån vad SD skrev i sitt brev till rätten. Jag behöver inte lära mig saker för att förstå att SD är en lögnare av stora mått som minns de detaljer han vill minnas.
Medinsyn:
" Och om blödning vid sex så framkom det ju under rättegången att det var tre män som vittnade som hade noterat blod vid sex med LW, så det är inte bara SD som påstår det. Och för den som önskar sanning så lades det fram under rättegången att man hittade tre stycken trosskydd hos LW som innehöll både spermier och blod, trots att LW inte har mens. Detta fakta kan dock de flest av er bortse ifrån eftersom det talar för att SD uppger sanning i just den saken (däremot förekommer minst en osanning från honom)."
Jag:
Endast de som varit innanför de stängda dörrarna kan väl veta om tre män vittnat om blod vid sex?
Tråden är medveten om att SD och JS har vittnat om blod vid sex. Vem är den tredje?
Tre män är något jag missat i den allmänna versionen av FUP? Medinsyn får gärna hänvisa till aktbilaga och sida.
Vad det gäller trosskydd med blod, så minns jag från FUP att de tillhörde EW.
Vad menar Medinsyn i sin parantes
"(däremot förekommer minst en osanning från honom)"?
Nog förekommer det "minst en osanning". Ganska många fler, skulle jag tro. Att det blev olika uppgifter i förhör och i rätten blir då till en naturligt förklaring...
--------
Länk till inlägg med sammanfattning och länkar till FUP m m
www.flashback.org/sp71691040