2020-05-24, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarlJanne75
En del av dom kan man nog säga att hon utnyttjade, hon ville ju göra
SD svartsjuk genom att ligga med andra.
Därmed inte sagt att alla tyckte illa om att bli utnyttjade

Fast rent teoretiskt tänkt så skulle någon som hade stora förhoppningar om ett
framtida liv med LW, någon som kanske va hos henne på kvällen mitt i mellan
paketinslagning och digitalt snack.
Någon som plötsligt insåg att han inte va nummer ett på LWs lista utan
snarare nummer åtta.

Det skulle kanske ha tagit honom så hårt att han norpar LWs mobil å galopperar
i väg med LW i hasorna, dom hamnar vid planket i ett eskalerande bråk.
Hela proppskåpet ryker på någon och reptilhjärnan tar över
.

Bara en tanke.

Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Det är inte en helt omöjlig tanke.

Fast det var ju det här med löpskorna som var ordentligt påsnörade och fleecetröjan med sina tumgrepp som hon tagit på sig och stoppat in tummarna i samt dragit igen dragkedjan på framsidan...
Citera
2020-05-24, 16:08
Medlem
Smhfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Usch, varför skulle hon knulla i dotterns säng? Det är ju något perverst. Helt rätt av henne att bryta kontakten med mamma.

Ja dottern gjorde helt rätt, hon såg det på ett mera vuxet sätt än sin* själasörjare* till mamma.
Senast redigerad av Smhf 2020-05-24 kl. 16:11.
Citera
2020-05-24, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
What? Vart kan man läsa om de meddelandena? Döda döda?
De har citerats tidigt i tråden. Som StudebakerHog skriver var det både ett döda- meddelande och ett svara. Damen som fick dessa har också skrivit ngt i stil med att hon tolkade dem som jargong. Det verkar typiskt SD att ingen riktigt ska veta vad han menar. Jag hittar dem tyvärr inte m FBs sökfunktion.
Edit: och de fanns på en av dykforumets sidor.
Citera
2020-05-24, 16:27
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smhf
Påstår du att E*ster ljuger att det är hennes säng, det var även E*sters rum, när hon bodde där.

Jaha, så du påstår att SD lika gärna kan ha varit LW:s hallick, det är mer än jag visste, det var tusen miljoner kaninhinder han bekostade, hela tomten måste ha varit fullt av kaninhinder.

Din fantasi verkar inte vara ngt fel på.

En rekommendation är att du läser FUP, så du får lite mera inblick i alla förhör och inte bara nöjer dig med att läsa inläggen.

Nope, jag säger inte att EW ljuger. Men när hon inte bodde där sov LW i den sängen.

146/75
"Vilka i familjen har sovit i den dubbelsäng som är i det högra rummet på övervåningen? Ester säger att det är hennes rum och hennes säng. När Ester inte var där så sov Lena där. Aron brukade sova där med Lena när Ester inte var där. Noa sov inte i den sängen, han var inte särskilt ofta hos Lena men när han var där så sov han antingen hos Aron eller i det minsta rummet. Vet Ester om någon annan har sovit där? Ester vet att Lena ha haft en man som sov där vid ett tillfälle. Det var vid det tillfälle som Ester skulle hämta något hos Lena när det också låg en man i soffan i vardagsrummet."

Att SD var LW:s hallick finner jag lika troligt/otroligt som det du skrev om LW.

"Tusen miljoner kaninhinder" är SD:s egna ord, vilket du borde vetat om du läst FUP noga.

Och de flesta av dessa hinder verkar ändå ha fått plats i växthuset, vilket förhindrade grannen att komma åt vattenspridaren. Det var nämligen därför SD frågade om grannen hade en egen vattenspridare att ta med när det skulle vattnas.

Och det hade du också haft koll på om du läst FUP noga.

Du borde läsa en del inlägg lite mer noga också, till exempel det som landbandy skrev angående mannen i soffan och mannen i sängen. Citerar lite ur det:

"Finns ju en bild där Lena tar en bild nere vid rävgången på Behol*derX och hans kompis , på en härlig solig promenad , alla glada ser man ....det kan ju vara så enkelt att dessa män kommit farandes ifrån Stockholm och som du skriver ; slaggat över hos LW -den ene kompisen på soffan och den hon fattat tycke för = Behold*er; däruppe i sängen ....

Tror som Du att värre än så var det inte -var sak på sin plats = kompis sova på soffan och förälskelse uppe i sovrum , så var det tror jag ...."

Edit: lagt till citat
Senast redigerad av StudebakerHog666 2020-05-24 kl. 16:31.
Citera
2020-05-24, 16:28
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
Som jag minns det var det mer oskyldigt än många vill få det till.
Två utsocknes GC kinesade hos LW, en på soffan.
Det var väl bra att inte alla tre låg i en och samma säng?

LW skulle ha haft barnen den dagen men bett
UW ha dem eftersom hon skulle bort och inte
hade tid med sina barn. E måste ha fått en
chock när hon såg med egna ögon vad som
var viktigare för mamman.
Citera
2020-05-24, 16:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Elsa2020
De har citerats tidigt i tråden. Som StudebakerHog skriver var det både ett döda- meddelande och ett svara. Damen som fick dessa har också skrivit ngt i stil med att hon tolkade dem som jargong. Det verkar typiskt SD att ingen riktigt ska veta vad han menar. Jag hittar dem tyvärr inte m FBs sökfunktion.
Edit: och de fanns på en av dykforumets sidor.
Ok. Ska leta, har missat det helt. Men det är en massa att gå igenom
Citera
2020-05-24, 16:37
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
LW skulle ha haft barnen den dagen men bett
UW ha dem eftersom hon skulle bort och inte
hade tid med sina barn. E måste ha fått en
chock när hon såg med egna ögon vad som
var viktigare för mamman.

Jamen det var väl bra att LW frågade om UW kunde ha barnen en extra dag, när hon nu skulle få besök.
Det är väl bra att de kunde vara flexibla? Eller?

Står det uttryckt någonstans att hon sa just så, "inte hade tid med sina barn"?
Citera
2020-05-24, 16:44
Medlem
landbandys avatar
I detta tidevarv så är ALLA människor som förbytta förstår jag att ett gäng lillgamla personer tycker ! Förr var det typ hatt och käpp och rock/kappa på de som kom över trettio!
Nu är även pensionärer iklädda jeans och tenniströja ,dricker vin och spelar kort med sina vänner...

Så det där med att man skall "offra"sig för barnen hela tiden ligger nog de flesta i fatet skulle jag tro !

De flesta personer i livet vill ju ha utdelning utav just livet ,och som det verkar så ansåg LW att det hade hon full rätt till....som de flesta andra föräldrar.
Sen att SD och HD har barn i lite mindre ålder har nog gjort att deras frigörelse kommer aningen senare ,men den kommer ,den kommer ...

Så illa är det ju inte kan jag tycka!
Har nog hänt att barnen= tonåringarna OCKSÅ haft stunder /nätter då deras kärlekar har sovit bredvid ,tror Ni inte ?

Det är ju en börja på frigörelsen ,sen om det börjar bli en vana så att ungdomens käresta ALLTID befinner sig sovandes hos dennes föräldrar ärt det nog dags att tänka på EGET boende för ungdomen ...

Men som sagt ,bara för att man fyllt 45 är ju inte livet över nuförtiden ,utan det blir som en nystart såvida man inte har en eller flera sladdisar att ta hand om ,men när det gäller varannanveckas-barn brukar dessa föräldrar kunna dra nytta utav "ledighetsveckorna " på ett mer fritt sätt .
Senast redigerad av landbandy 2020-05-24 kl. 16:47.
Citera
2020-05-24, 16:47
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Ok. Ska leta, har missat det helt. Men det är en massa att gå igenom

Jag har också missat meddelandet med "döda, döda". Minns bara med "svara, svara, svara" och liknande.

I vilket sammanhang ska "döda" använts?
Citera
2020-05-24, 16:48
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Jag har också missat meddelandet med "döda, döda". Minns bara med "svara, svara, svara" och liknande.

I vilket sammanhang ska "döda" använts?

Har för mig att SD skrev til lden där SVARA ;SVARA -tjejen Att han visst minsann kunde döda ....något i den stilen ...tyvärr minns jag ej ord för ord ,där ...
Citera
2020-05-24, 16:50
Medlem
Smhfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
Nope, jag säger inte att EW ljuger. Men när hon inte bodde där sov LW i den sängen.

146/75
"Vilka i familjen har sovit i den dubbelsäng som är i det högra rummet på övervåningen? Ester säger att det är hennes rum och hennes säng. När Ester inte var där så sov Lena där. Aron brukade sova där med Lena när Ester inte var där. Noa sov inte i den sängen, han var inte särskilt ofta hos Lena men när han var där så sov han antingen hos Aron eller i det minsta rummet. Vet Ester om någon annan har sovit där? Ester vet att Lena ha haft en man som sov där vid ett tillfälle. Det var vid det tillfälle som Ester skulle hämta något hos Lena när det också låg en man i soffan i vardagsrummet."

Att SD var LW:s hallick finner jag lika troligt/otroligt som det du skrev om LW.

"Tusen miljoner kaninhinder" är SD:s egna ord, vilket du borde vetat om du läst FUP noga.

Och de flesta av dessa hinder verkar ändå ha fått plats i växthuset, vilket förhindrade grannen att komma åt vattenspridaren. Det var nämligen därför SD frågade om grannen hade en egen vattenspridare att ta med när det skulle vattnas.

Och det hade du också haft koll på om du läst FUP noga.

Du borde läsa en del inlägg lite mer noga också, till exempel det som landbandy skrev angående mannen i soffan och mannen i sängen. Citerar lite ur det:

"Finns ju en bild där Lena tar en bild nere vid rävgången på Behol*derX och hans kompis , på en härlig solig promenad , alla glada ser man ....det kan ju vara så enkelt att dessa män kommit farandes ifrån Stockholm och som du skriver ; slaggat över hos LW -den ene kompisen på soffan och den hon fattat tycke för = Behold*er; däruppe i sängen ....

Tror som Du att värre än så var det inte -var sak på sin plats = kompis sova på soffan och förälskelse uppe i sovrum , så var det tror jag ...."

Edit: lagt till citat

Just det,....... Ester säger att det är hennes rum och hennes säng..... Ester vet att Lena ha haft en man som sov där vid ett tillfälle. Det var vid det tillfälle som Ester skulle hämta något hos Lena när det också låg en man i soffan i vardagsrummet."

Det är ju du som påstår att SD var LW:s hallick har du glömt det?....

Nu var det inte *tal* om ngn vattenspridare, det var tusen miljoner kaninhinder som du skrev att SD finansierade som hallick.....

Vad din polare landbandy skriver är totalt ointressant
Citera
2020-05-24, 16:51
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
Har för mig att SD skrev til lden där SVARA ;SVARA -tjejen Att han visst minsann kunde döda ....något i den stilen ...tyvärr minns jag ej ord för ord ,där ...

Att SD minsann "kunde döda för en dejt med dig" eller liknande? Män säker sådant konstant för att man ska förstå hur mycket de gillar en
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in