Citat:
Ursprungligen postat av
Smhf
Påstår du att E*ster ljuger att det är hennes säng, det var även E*sters rum, när hon bodde där.
Jaha, så du påstår att SD lika gärna kan ha varit LW:s hallick, det är mer än jag visste, det var tusen miljoner kaninhinder han bekostade, hela tomten måste ha varit fullt av kaninhinder.
Din fantasi verkar inte vara ngt fel på.
En rekommendation är att du läser FUP, så du får lite mera inblick i alla förhör och inte bara nöjer dig med att läsa inläggen.
Nope, jag säger inte att EW ljuger. Men när hon inte bodde där sov LW i den sängen.
146/75
"Vilka i familjen har sovit i den dubbelsäng som är i det högra rummet på övervåningen? Ester säger att det är hennes rum och hennes säng. När Ester inte var där så sov Lena där. Aron brukade sova där med Lena när Ester inte var där. Noa sov inte i den sängen, han var inte särskilt ofta hos Lena men när han var där så sov han antingen hos Aron eller i det minsta rummet. Vet Ester om någon annan har sovit där? Ester vet att Lena ha haft en man som sov där vid ett tillfälle. Det var vid det tillfälle som Ester skulle hämta något hos Lena när det också låg en man i soffan i vardagsrummet."
Att SD var LW:s hallick finner jag lika troligt/otroligt som det du skrev om LW.
"Tusen miljoner kaninhinder" är SD:s egna ord, vilket du borde vetat om du läst FUP noga.
Och de flesta av dessa hinder verkar ändå ha fått plats i växthuset, vilket förhindrade grannen att komma åt vattenspridaren. Det var nämligen därför SD frågade om grannen hade en egen vattenspridare att ta med när det skulle vattnas.
Och det hade du också haft koll på om du läst FUP noga.
Du borde läsa en del inlägg lite mer noga också, till exempel det som landbandy skrev angående mannen i soffan och mannen i sängen. Citerar lite ur det:
"Finns ju en bild där Lena tar en bild nere vid rävgången på Behol*derX och hans kompis , på en härlig solig promenad , alla glada ser man ....det kan ju vara så enkelt att dessa män kommit farandes ifrån Stockholm och som du skriver ; slaggat över hos LW -den ene kompisen på soffan och den hon fattat tycke för = Behold*er; däruppe i sängen ....
Tror som Du att värre än så var det inte -var sak på sin plats = kompis sova på soffan och förälskelse uppe i sovrum , så var det tror jag ...."
Edit: lagt till citat