2020-05-24, 15:29
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Jag har skumläst vittnesmål i FUPoch sedan fördjupat mig i vissa delar som man dessutom får jämföra med andra utsagor.

Jag minns inte om jag sett någon kommentera om de stängt av en vattenspridare. Men det vore väl inte speciellt konstigt att inte kommentera det såvitt man inte får en specifik fråga om det?
Nå, detta är ju en springande punkt när det gäller SD:s göranden och låtanden under mordnatten så frågan borde ha ställts.
Jag ska läsa i FUP igen.
Citera
2020-05-24, 15:31
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
De menar som när hon ligger med MGLs kompis fast hon egentligen inte har lust till mer än lite hångel? För att det ska bli lugnt ett tag....? 🙄
Ja hon ville väl ”utnyttja” honom.

Obs ironi.

Och nog hade hon väl jättedåligt samvete och mådde dåligt för detta?
Senast redigerad av StudebakerHog666 2020-05-24 kl. 15:43.
Citera
2020-05-24, 15:33
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
Finns ju en bild där Lena tar en bild nere vid rävgången på Behol*derX och hans kompis , på en härlig solig promenad , alla glada ser man ....det kan ju vara så enkelt att dessa män kommit farandes ifrån Stockholm och som du skriver ; slaggat över hos LW -den ene kompisen på soffan och den hon fattat tycke för = Behold*er; däruppe i sängen ....

Tror som Du att värre än så var det inte -var sak på sin plats = kompis sova på soffan och förälskelse uppe i sovrum , så var det tror jag ....

Antar att SD var så pass van att ha LW: s intresse till 100% så det här blev liksom ojämn vikt på vågen kan man säga .....
Typ kanske 75% ägnades helt plötsligt åt Beho*lder och det måste ha känts ......!??

(Spekulation)

Tack, precis så som jag kommer ihåg det!
Citera
2020-05-24, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
Finns ju en bild där Lena tar en bild nere vid rävgången på Behol*derX och hans kompis , på en härlig solig promenad , alla glada ser man ....det kan ju vara så enkelt att dessa män kommit farandes ifrån Stockholm och som du skriver ; slaggat över hos LW -den ene kompisen på soffan och den hon fattat tycke för = Behold*er; däruppe i sängen ....

Tror som Du att värre än så var det inte -var sak på sin plats = kompis sova på soffan och förälskelse uppe i sovrum , så var det tror jag ....

Antar att SD var så pass van att ha LW: s intresse till 100% så det här blev liksom ojämn vikt på vågen kan man säga .....
Typ kanske 75% ägnades helt plötsligt åt Beho*lder och det måste ha känts ......!??

(Spekulation)

När i tiden skedde allt detta?
Citera
2020-05-24, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
Jag kommer faktiskt inte ihåg om teknikerna undersökte även pannan.
Och nej, inte är det SD:s fel om de inte gjort sitt jobb, men likväl blev arbetsfördelningen sån att SOA utan licens tog yttre delen medan SD med licens tog den som var inomhus.
Kanske det behövs licens för båda delarna, men jag antar att rent allmänt är det mer riskabelt att vara på ett tak än att vara i en källare.

Lite farligare på taket kanske, alla gånger betydligt skitigare i pannan.
Citera
2020-05-24, 15:36
Medlem
Citat:
Numera är man väl ganska uppmärksam på att det är ganska frekvent förekommande hos adopterade tänker jag. Vet inte hur det hanteras dock, om man från BVC uppmärksammar adoptivföräldrarna på just den problematiken?

Det tragiska är att SD utnyttjade henne. Vad är frekvent förekommande hos adopterade? Hur är det ställt hos dig? Och dessutom blanda in adoptivföräldrarna.!!! Sanslöst! Fortfarande vägrar du att koncentrera dig på mordet på LW, utan fortsätter kasta skit på LW. Det är helt bedrövligt. Talar du om din rättegångstaktik om mordet på LW för SDs advokat, så ber han nog att du håller väldigt tyst.
Citera
2020-05-24, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Nu var inte inlägget till mig...

LW la upp bilder på sin GC-logg. Vad är det för konstigt med det? Menar du att hon skulle fråga om de hade flickvänner eller var gifta för att visa hänsyn när hon utövar sin hobby? Om det var någon som inte ville vara med på bild så antar jag att de gått därifrån eller vad tror du?

Tycker du att det är konstigt att ha vänner av ett annat kön? På vilket vis skulle det vara troféer?

På vilket vis menar du att hon utnyttjar "alla dessa män"?

En del av dom kan man nog säga att hon utnyttjade, hon ville ju göra
SD svartsjuk genom att ligga med andra.
Därmed inte sagt att alla tyckte illa om att bli utnyttjade

Fast rent teoretiskt tänkt så skulle någon som hade stora förhoppningar om ett
framtida liv med LW, någon som kanske va hos henne på kvällen mitt i mellan
paketinslagning och digitalt snack.
Någon som plötsligt insåg att han inte va nummer ett på LWs lista utan
snarare nummer åtta.

Det skulle kanske ha tagit honom så hårt att han norpar LWs mobil å galopperar
i väg med LW i hasorna, dom hamnar vid planket i ett eskalerande bråk.
Hela proppskåpet ryker på någon och reptilhjärnan tar över.

Bara en tanke.
Citera
2020-05-24, 15:45
Medlem
Citat:
Om det är bevattningsförbud så finns det nog de som stänger av vattenspridare, finns få saker som är så onödigt som att vattna gräsmatta om man oroar sig för att grundvattnet inte ska räcka (om än inte ta slut kan det bli så lågt att det blir otjänligt att dricka om mineralsammansättningen förändras markant) . Än mer om det är gemensamt ägd enskilt vatten i samfällighet. Men antagligt har de kommunalt vatten som givetvis kan ha bevattningsförbud också. Det har ju inte varit ovanligt de senaste somrarna.

Det var inte bevattningsförbud då.

Källa: Örebro stad.
Våren 2017 infördes under en månad bevattningsförbud i Örebro kommun på grund av låga vattennivåer i våra dricksvattensjöar. Under hösten och vintern 2017/2018 återhämtade sig sjöarna till normala och stabila vattennivåer. Inget bevattningsförbud behöver införas sommaren 2018 på grund av låga vattennivåer i våra sjöar.
Citera
2020-05-24, 15:46
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlJanne75
Nu va han ju skild från HD så meningen kanske inte va att
gubben skulle drutta ner från taket

Nåja, rent juridiskt hade ju skilsmässan inte gått igenom än när svärfar var på taket
Citera
2020-05-24, 15:50
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlJanne75
En del av dom kan man nog säga att hon utnyttjade, hon ville ju göra
SD svartsjuk genom att ligga med andra.
Därmed inte sagt att alla tyckte illa om att bli utnyttjade

Fast rent teoretiskt tänkt så skulle någon som hade stora förhoppningar om ett
framtida liv med LW, någon som kanske va hos henne på kvällen mitt i mellan
paketinslagning och digitalt snack.
Någon som plötsligt insåg att han inte va nummer ett på LWs lista utan
snarare nummer åtta.

Det skulle kanske ha tagit honom så hårt att han norpar LWs mobil å galopperar
i väg med LW i hasorna, dom hamnar vid planket i ett eskalerande bråk.
Hela proppskåpet ryker på någon och reptilhjärnan tar över.

Bara en tanke.

Det är inte en helt omöjlig tanke.
Citera
2020-05-24, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Nåja, rent juridiskt hade ju skilsmässan inte gått igenom än när svärfar var på taket

Ok, det slog mig faktiskt efteråt att dom kanske inte hade hunnit
med skilsmässan.

Nu spelar det nog ingen större roll, han va nog säker på taket skulle jag tro.
Citera
2020-05-24, 15:58
Medlem
Smhfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
För det första var det väl även LW:s säng, när inte EW var där?

För det andra tycker jag att början på ditt inlägg är ett helt ogrundat och vidrigt uttalande.

För det tredje kan det ju lika gärna ha varit så att SD var LW:s hallick och skickade dit kunder och tog alla pengarna så att han skulle kunna bekosta alla ”tusen miljoner” kaninhinder? Eller?

Med detta sagt lämnar jag den här delen av diskussionen, inte för att du övertygat mej om något, utan för att jag finner den tarvlig.

Påstår du att E*ster ljuger att det är hennes säng, det var även E*sters rum, när hon bodde där.

Jaha, så du påstår att SD lika gärna kan ha varit LW:s hallick, det är mer än jag visste, det var tusen miljoner kaninhinder han bekostade, hela tomten måste ha varit fullt av kaninhinder.

Din fantasi verkar inte vara ngt fel på.

En rekommendation är att du läser FUP, så du får lite mera inblick i alla förhör och inte bara nöjer dig med att läsa inläggen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in