Citat:
Ursprungligen postat av
Arcanii
Dina konspirationsteorier börjar verkligen rivalisera vemsas nu!
Vad näst, har T kunnat använda sig av någon slags röstförändringsapp kl 17 dagen mordet tros ha skett och pratat med Ws syster medan hon i verkligheten redan var död?!
Det finns en massa grejer som KAN ha hänt, men sedan får man ju använda sin hjärna till att tänka sig fram till om det är rimligt/sannolikt, varför, stämmer det in i händelseförloppet osv... annars är man som vemsa

Kallar du alla andras spekulationer och hypoteser för "konspirationsteorier" bara för att de inte passar in i din??
W pratade väl med sin MAMMA den 14/11 kl 17.03, inte med sin syster!
Du vet inte vad jag vill med mina frågor, så sluta att attackera. Scrolla förbi det du inte förstår!
T har enligt ganska många vittnen/arbetskamrater uppträtt ganska konstigt dagarna FÖRE mordet och enligt T:s vänner etc har han uppträtt konstigt sedan den misslyckade USA-resan några veckor tidigare. Vad jag vill med mina misstankar om göra-slut-sms till Malin skrevs av T, är att T har planerat detta dåd mera än vad det först ser ut som.
Och är det några som ska ha ordentligt med ris så är det väl poliserna som plockar upp en galning på motorvägen utan att faktiskt följa med honom upp i lgh och kolla runt lite i hemmet, ta med han till stationen för ett pissprov m.m. De sväljer T:s historia med hull och hår.
Vilken jättekick det måste ha varit för T att lura poliser bara några timmar efter mordet.