Citat:
Ursprungligen postat av
MorbrorFranz
Kul att du identifierar dig med de högerextrema Guldstandards psykopaterna. Du är alltså totalt emot nedstängning av ekonomin, bra då vet vi var du står.
Blir ju lite svårt att vara för karantän samtidigt emot och skylla dödsfall på brist av karantän och ekonomisk nedgång på karantän. Humor är det iaf. För övrigt heter det vårdslös men denna gång gick det ju nästan att förstå vad du skriver, kudos, lolol.
Vad är det du svarar på egentligen?
För en sak är 100% säker där och att du inte svara på nått om den ekonomidelen trumpen fixat och som accelererat utom kontroll under trumpen och COVID-19 krisen.
Vill du göra ett nytt försök, eller var detta för avancerat för dig?
Citat:
Ursprungligen postat av
Garre74
Ja... men vilken svart själ hon har.
Kallade Trump rasist 2015, snackade skit om Obama och Afrika... och nu kan hon ljuga sig genom vad som helst FÖR Trump.
En person som denna som inte klarar av att svara på frågor, utan att hoppa runt som en galning utan beröra frågan.
Ja, vad säger en sådan person tro, svaret är inget då hon aldrig berör frågans innebörd.
Verkar mer som hon slänger in ord här och där i tron att hon säger nått, men några svar ges aldrig.
Och hennes trackrecord talar för sig självt, att inte klara på frågor betyder bara det finns nått och dölja.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lucas49
Visst är det sorgligt att se hur en presdient medvetet försöker sabotera många delstaters arbete med att begränsa coronautbrottet.
Trumps maktbefogenheter, åtminstone enligt honom själv, är ju absoluta och får inte ifrågasättas. Att nu försöka tvinga delstaterna till att låta kyrkor och andra religiösa inrättningar och trossamfund öppna upp är ju Trumps försöka att öka på sitt stadigt minskade väljarstöd.
Men ok, då får han ju enligt logikens lagar också ta hela ansvaret och all kritik över den havererade beredskapen och den sorgliga hanteringen av virusutbrottet. Fast då är det delstaterna som skall skuldbeläggas till 100%
Corana, Trump och valet är nu svåra att skilja åt då Trump utnyttjar utbrottet helt och hållet för att få fördelar inför valet. Men som någon påpekade, han har inte mycket mer att välja på än att snabbt öppna upp med tanke på att inget annat går hans väg just nu och han ligger efter Biden i dom fletsa "presidentgrenar". Få tror dock att ekonomin åter skulle blomstra
som innan utbrottet och def inte så snabbt som Trump nog i panik lät påskina i sitt politiskt katastrofala framträdande i Fordfabriken. Lär dröja innan han får en ny inbjudan dit då hans besök kan kosta mer än det smakar för Ford.
Det jag finner lite lustigt, det är hur trumpen vill de ska öppna upp och få en större spridning.
Jag ställt mig den frågan många ggr och varför, för det är ju kontraproduktivt och skadligt för invånarna i den aktuella delstaten för COVID-19 utvecklingen och inte göra detta på ett säkert sätt.
Verkar som man inte ens vill ta den diskussionen på ett vuxet sätt, utan man arbetar med förtäckta hot och direkt hot.
Och det berättar för oss att trumpen har noll intresse för folket, och man som så många ggr sagt att trumpen är folket ledare och nu finns det svart på vitt att det är inte ens nära att trumpen är en man av folket, utan precis tvärtom och DIREKT skadlig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Japhy
Du är sannerligen en motbjudande människa, Lucas. "White trash på bidrag... är lata avskum". Hur mår din människosyn egentligen?
Och eftersom du är en genomvidrig människohatare som ser på folk som går på bidrag som "lata avskum" eftersom många faktiskt väljer a-kassa framför arbete, varför tycker du inte att a-kassan ska dras in för de som vägrar ta ett jobb? Så ser det ju faktiskt ut i alla andra väst-länder.
Men du tycker alltså folk ska sitta hemma på bidrag istället för att jobba. Okej, då vet vi. Det gäller tydligen särskilt för de lata avskummen bland "white trash".
Jösses. Du behöver verkligen inte svara mig i fortsättningen. Jag äcklas djupt av dig.
Om du missat så är det en COVID-19 kris i USA, som orsakar extrema antal döda.
Så ja, trumpen för höja skatten och stå för kalaset som folket man du kallat han innan.
Eller var det en lögn när du sade detta innan att trumpen var folkets man???
Annars är jag lite perplex över alla din personangrepp framför en diskussion, kan det vara för att det går dåligt för trumpens ekonomi nu och med COVID-19 krisen?
Och att trumpen skapat alla dessa arbetslösa?
För trumpen kommer gå till historien för detta.