Citat:
Ursprungligen postat av
Endevil
Jag har som sagt redan länkat till kvalificerad historieforskning där man även gått igenom Himmlers dagböcker. Du är full av skit. Det råder ingen som helst tvekan om att Himmler såg Hinduism, Buddhism och Asatro som manifestationer av samma indoeuropeiska urreligion. Men intressant nog så krockar ju nu din egen utläggning om Asatron med Islamspåret. Inte lätt att vara ”anti-nazist”.

Ehhh Himmler skrev aldrig dagbok! Däremot antecknade han en del i diverse böcker och annat dylikt. Och skrev massor med brev till bland annat sin fru, som de har gått igenom. Så vem är full av skit? Däremot har de sammanställt Himmlers anteckningar till en bok med namnet "Himmlers Dagbok!"
Hade du läst den boken, så hade varit som jag sagt eller Clodius nämnde. Det bevisar du har ej läst den boken hahaha. Då kommer det fram klart tydligt att Himmler skickade expeditioner för hitta Germaners ursprung, Och ursprunget trodde an fast att det var Tor och försökte hitta bevis för det.
Nej de krockar inte alls! Du läser som en höna!! Ska behöva jag understruka det en gång till? Att al-Husseini hade en överhängade inflytande över de SS förband han hade fått som en gåva av Himmler.
De bestod mest av muslimer, de hade iman utbildningar. De hade böne möte. Vilka för övriga SS förband hade prästutbildningar? Eller hade bönemöte ? OSV...
Du blandar ihop dessa muslimska förband med övriga SS förband, men de var stor skillnad mellan dem.
Precis som Clodius beskrev:
Himmler intresserad av projektet var just att det skulle vara muslimska soldater. Han trodde att Jihad skulle göra dem tappra och dödsföraktande. I själva verket visade de feghet inför fienden. En nutida parrallen är jihadisten Skåmo, som fegt och omanligt gjorde i byxorna när han ställdes mot kristet och kurdiskt motstånd.
Himmler o Hitler hade hoppats dessa förband skulle rensa ut judarna från Palestina!!
Einsatzgruppe Egypten Stod redo i Athen för rensa judarna i palestina, men nu vände kriget i Tobruk.
Både Al-Husseini och Himmler ville rensa ut judarna från jordens yta.
Himmler hade stora drömmar, al-Husseini skulle hjälpa honom att förverkliga dem. Det hade förstått om du nu har läst "himmlers dagbok".