2024-03-27, 14:45
Medlem
I synen på HBTQ är islam och traditionell kristendom likartad.

Löjligt argument kan jag tycka.

Du stöttar väl Hamas? Vänstern brukar inte ha något större problem att alliera sig med islamister, vilket vi ser i praktiken med mängder av exempel.
Citera
2024-03-27, 15:13
Avstängd
HBQT har väldigt sällan varit accepterat av samhället och att nationalister och muslimer tycker lika där är inget konstigt.

HBQT och feminism är ett medel för att försvaga männen och kunna ta in fler invandrare och på så sätt sänka nationalstaten och lättare kunna utnyttja och blåsa befolkningen i ett land.

Västvärlden har tyvärr spårat ur rejält på senare år och invandrade muslimer har vettigare åsikter än normies men Sverige tillhör svenskarna och stora mängder med muslimer och andra invandrare har ingenting här att göra. Det går faktiskt att ha två tankar i huvet samtidigt.
Citera
2024-03-27, 15:24
Medlem
Patrik2108s avatar
Hbtq-politik är till för att vilseleda folk. Ni får till och med bestämma ert kön. Ni har full bestämmanderätt. Vi är så liberala. I övrigt blir allt mer toppstyrt och påtvingat. Hbtq-pilitiken håller upp chimären av liberalism.
Citera
2024-03-27, 15:47
Medlem
Onanikrems avatar
Föredrar bögar och transor varje dag i veckan framför muslimer! Då har jag inte ens sagt jag är för HBTQ-lobbyn! Så länge bögar och andra avarter sköter sitt hemma på kammaren skiter jag i vad de gör, är inte intresserad av andras sängkammaraktiviteter, och vill inte heller veta!

Muslimerna kastar deras sort från hustaken, och eller limmar igen deras anus med superlim, vilket jag tycker är förskräckligt!

Så länge bögar och såna respekterar mig respekterar jag dem, måste de gnugga sitt sexliv i mitt ansikte blir jag anti! Uppskattar INTE att bli raggad på av bögar om jag tex. går på krogen!
Citera
2024-03-27, 16:04
Medlem
SaboMuggades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vensterbliven
Nationalister gnäller ständigt över att Sverige blir alltmer likt muslimska länder, men samtidigt vill de själva göra Sverige ännu mer likt muslimska länder genom att efterlikna deras synsätt på exempelvis HBTQ-frågor som samkönade äktenskap och transpersoner, jämställdhet, att kvinnor ska klä sig mer anständigt, traditionella könsroller, mindre demokrati och mer starka autokratiska ledare, ökade religiösa influenser inom det statliga osv osv.

Borde inte nationalister ägna sig åt att bekämpa islamiska influenser snarare än att försöka göra Sverige ÄNNU MER likt muslimska länder?

Varför skall ens nationalister i Sverige fundera över vilka normer som finns i muslimska länder?

Idéen om homogena nationer har inget med disparata kulturer att göra.
Citera
2024-03-27, 16:08
Bannlyst
Citat:
Nationalister gnäller ständigt över att Sverige blir alltmer likt muslimska länder, men samtidigt vill de själva göra Sverige ännu mer likt muslimska länder genom att efterlikna deras synsätt på exempelvis HBTQ-frågor som samkönade äktenskap och transpersoner, jämställdhet, att kvinnor ska klä sig mer anständigt, traditionella könsroller, mindre demokrati och mer starka autokratiska ledare, ökade religiösa influenser inom det statliga osv osv.

Borde inte nationalister ägna sig åt att bekämpa islamiska influenser snarare än att försöka göra Sverige ÄNNU MER likt muslimska länder?
Varför ljuger du din nolla? De finns ett mellanläge som heter sunt förnuft. Ni vänsterextremister vill ju förstöra våra kvinnor och barn.
Citera
2024-03-27, 16:10
Medlem
Quid pro quos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Föredrar bögar och transor varje dag i veckan framför muslimer! Då har jag inte ens sagt jag är för HBTQ-lobbyn! Så länge bögar och andra avarter sköter sitt hemma på kammaren skiter jag i vad de gör, är inte intresserad av andras sängkammaraktiviteter, och vill inte heller veta!

Muslimerna kastar deras sort från hustaken, och eller limmar igen deras anus med superlim, vilket jag tycker är förskräckligt!

Så länge bögar och såna respekterar mig respekterar jag dem, måste de gnugga sitt sexliv i mitt ansikte blir jag anti! Uppskattar INTE att bli raggad på av bögar om jag tex. går på krogen!

Föredrar ingen av dem.
Förstår inte varför vissa vill påtvinga oss ett sådant val.
Citera
2024-03-27, 16:40
Medlem
franges avatar
Citat:

Du är medveten om att homofili (mellan män) var kriminaliserat och belagt med upp till fem års straffarbete i Gulag i kommunistiska Sovjet, va?
Författaren Gennady Trifonov bestraffades med fyra års straffarbete för att ha spridit dikter med homosexuella skildringar och fick efter sin frigivning lov att fortsätta författa, med villkoret att han undvek att skildra eller referera till homosexuella handlingar.

Så varför hatar kommunister bögar och förbjuder dem enligt lag? Kan du svara på det?
Citera
2024-03-27, 17:15
Medlem
psaks avatar
Ett sakligt skäl är ju att HBTQ (mansfeminisering etc) och otraditionella könsroller (kärnfamiljen dissas mm) är två faktorer till minskningen av det inhemska barnfödandet.
Citera
2024-03-27, 18:10
Medlem
Ganonitos avatar
Så det är helt omöjligt för nationalister och muslimer att tycka lika om något? Nationalister vill inte förbjuda någon att vara bög eller kasta bögar från hustak eller hänga dem i lyftkranar. Däremot vill de förbjuda Pride, vilket är helt logiskt och sunt med tanke på att Pride är inget annat än ett degenererat politiskt jippo. De vill också bevara kärnfamiljen, vilket innebär att homosexuella inte ska få adoptera. Homosexualitet ska inte heller uppmuntras eller ses som något fint och ingen ska tvingas viga ett homosexuellt par. Utöver det så skiter nationalister vad vuxna människor gör i sovrummet.

När det gäller transor är det en annan femma då detta är en psykisk sjukdom. Inbilla dig att du är vad du vill, men samhället ska under inga omständigheter ta hänsyn till det. Vill en vuxen människa operera bort kuken och ersätta den med en konstgjord fitta så får den väl göra det, men då ska det ske 100% på egen bekostnad. Rent juridiskt kommer du fortfarande vara en man dock och du kommer att bli behandlad som en man och inga vidriga transor ska naturligtvis få läsa sagor för barn på våra bibliotek eller någon annanstans.
Citera
2024-03-27, 19:58
Medlem
Endevils avatar
Idiotisk frågeställning. Den liberala synen på HBTQ är i princip bara ett västfenomen. De allra flesta länder i världen inklusive de muslimska ratar alltså västvärldens HBTQ-snuskerier. Dessutom hade även väst fram till relativt nyligen samma inställning till HBTQ som resten av världen har idag. Det är den judiska kulturmarxismen som infekterat hela väst och främjat sånt som HBTQ och feminism.
Citera
2024-03-28, 11:37
Medlem
Orjisols avatar
Dom som gnäller över at Sverige blir mer likt muslimska länder är Liberala borgare som vidtar blågult dvs SD. För dom är svenska värderingar just att du sks få byta kön och gå på bögklubbar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in