Citat:
Ursprungligen postat av
Swan65
Var är WHOs 30 miljoner döda i Afrika? Paniken den där jävla organisationen och ni alarmister kommer att döda kommer med lätthet dock att inbegripa miljoner i svält och miljoner icke vaccinerade pga att allt fokus ligger på en knappt dödlig influensa.
- Att det kan bli problem i fattiga länder beror på att dessa länder är just fattiga. Fattigdomen beror på att föräldrarna i dessa länder har valt att skaffa många mer barn än det finns utrymme och resurser för. Problemet är inte i så stor utsträckning Covid-19. Problemet är ansvarslöst föräldraskap som har fått pågå under lång tid.
När Europa genomgår kris, så kan det bli svårt för Europa att skicka bistånd till fattiga länder. Men det egentliga problemet är inte Europas oförmåga att skicka bistånd. Problemet är att biståndsmottagarna har använt biståndspengarna till att kraftigt öka sina befolkningars storlek. Det är ett hänsynslöst missbruk av biståndspengar.
Hur ska vi göra? Ska Europa offra livet på sina invånare, för att hålla ekonomin, för att kunna skicka pengar till fattiga länder? Ett sådant förfarande skulle innebära att européer offrar sina liv för att rädda liv i Afrika.
Citat:
Ursprungligen postat av
Swan65
Skämmas bör ni förbannade kretiner.
- Du bör skämmas, Swan65.
Vill du offra liv bland den krympande mängden européer, för att rädda liv bland den snabbt växande mängden afrikaner? Det är inte européerna som har skapat Afrikas misär. Det har afrikanerna gjort helt själva.
Fy skäms, förb****de kretin!
Citat:
Ursprungligen postat av
wint3riscoming
Varför ska grekerna på egen hand ha ansvar vilka som tar sig till Sverige?
- Därför att kolonisatörer från andra kontinenter tar sig in i Europa via Grekland.
Citat:
Ursprungligen postat av
wint3riscoming
Åk ner och hjälp de skydda gränsen om du är så jävla missnöjd.
- Jag är svensk bosatt i Sverige. Menar du seriöst att jag skulle åka till Grekland och sköta deras myndighets-utövning? Vad tror du att grekerna skulle anse ifall jag skulle försöka utöva myndighets-makt i deras land?