Citat:
Ursprungligen postat av
ShariaInstructor
Naturligtvis är jag man en kvinna kan inte vara "ShariaInstructor"..Jag har idag svårt att pressa mig under 45 minuter på MILEN som 75-åring, jag har tappat muskelmassa på benen tyvärr. Som 62-åring gjorde jag under 39 minuter på MILEN på tävlingar. Idag var jag sedan mycket nära att köra på en cyklist med bilen, jag måste skärpa mig annars händer det. Jag undviker folk, jag är i riskgruppen. Min fru är yngre och handlar maten, detta är inte kul alls, jag vill gå krogrundor men det går inte. Det verkar ändå som om viruset sakta klingar av och jag hoppas den andra vågen inte kommer. Jag tror faktiskt inte den kommer och Sverige har gjort något fel i bedömningen.
Jag känner mig frestad att gå en krogrunda med dig.. men jag tror inte jag skulle klara av din takt.
Jag tror att FHM har tagit i för säkerhets skull. Det är som Giesecke säger: varför ska friska 70+ uggla hemma?
Tänk på Tegnell när du kör bil. Han behöver inga fler döingar på sitt samvete. För du förstår väl att även den döda cyklisten skulle ha varit "hans fel"..
Trevlig fortsättning för helgen :-)