Citat:
Ursprungligen postat av
-Asfaltsbarn-
Räknas inte detta? -> Den nu mördade 22-åringen dömdes redan som 17-åring för grov misshandel efter ett brutalt överfall på en ung man i Helsingborg. Vid det tillfället var han tillsammans med ytterligare tre personer och överföll sitt offer med slag och sparkar.
Enligt domen i Helsingborgs tingsrätt slog man även en gatsten i huvudet på personen, vilket ledde till svåra skallskador.
Inget som jag kände till men helt klart en idiotisk sak att göra, och jag antar att det är sådant uppförande som i slutändan gör att man hamnar på en parkeringsplats fylld med bly.
Jag uppger bara min version av honom, det jag personligen har upplevt. Helt klart va Y.H ingen duvunge och han hade kontakter med grovt kriminella även om han inte verkade umgås med dessa på daglig basis.
Sen vet vi inte vad motivet var bakom denna misshandel, kom ihåg att han hade två bröder där den ena blev skjuten till döds och den andra överlevde med nöd och näppe. Ponera att killen som fick stryk hade och göra med skjutningarna av hans bröder, då hade jag inte heller haft problem med att dra en gatsten i huvudet på personen i fråga. Är det bara en random snubbe dom misshandlat, ja, då antar jag att karman slog tillbaka på honom tillslut.